Alweer?
Hee, ik blijf gewoon bij m’n vorige antwoord:
Tussen de handwortelbeentjes en de ellepijp. Daar zit de pols, namelijk.
Daar zijn oplossingen voor:
- Destro
- NATO
- kroon op vier
Alweer?
Hee, ik blijf gewoon bij m’n vorige antwoord:
Tussen de handwortelbeentjes en de ellepijp. Daar zit de pols, namelijk.
Daar zijn oplossingen voor:
Erachter uiteraard. Toch een belachelijk zicht zo ervoor, laat staan comfortabel.
Liever iets vaster dan:
Wat is deze?
Zo skeer.
Zo lelijk.
Nou, kijk eens bij Serica. Daar kun je Destro als optie kiezen. De kroon op 9, net als sommige citizens hadden. Grappig genoeg zegt men dat dat voor linkshandigen is.
Nu ben ik linkshandig, maar ik draag m’n horloge juist rechts met de kroon op 3. Ik wil namelijk helemaal de kroon niet kunnen bedienen wanneer ik het horloge om heb, ik wil draagcomfort. Bovendien ben ik een soort van ambidexter.
Dus als je als rechtshandige een Destro horloge links draagt, zul je nooit de kroon voelen.
Goede omschrijving. Bij mij ook van A naar C als ik een horloge op staal draag. En op A als het op leer of rubber is.
Leuke verwoording, waar ik het mee eens ben Ik snap echt niet dat mensen dat lekker vinden zitten om hem op dat botje of voor dat uitstekende botje te dragen. Als me horloges een klein beetje heen en weer kunnen bewegen vind ik het al irritant, laat staan als die voor dat botje zit.
Dat gaat niet samen maat!
Je bent of linkshandig of ambidexter. Maar dat terzijde. Ik ben het wel eens met @Ruud, een NATO ‘is’ skeer. Ze fikken wel lekker.
Ah, kroon op 9 / LHD. Ik vind dat óók lelijk. Wel praktisch.
Ik heb er uiteraard wel een paar, maar draag ze nooit. Iets teveel hippie-festival-vibe evoor mij.
Ik heb er eentje, nog nieuw in 't zakkie. Was een cadeautje bij mijn Marathon. Als ik die ooit verkoop, gaat het stoffen ding erbij. Kan de prijs weer met een tientje omhoog. Lekker!
Far out …
Gast. Het is een militair bandje.
Sommige dingen doe ik met rechts (slaan, hakken, kracht), sommige met links (schrijven, snijden, precisie) een sommige dingen kan ik tweehandig (biljart, horloge opwinden, schakelen, en dingen die ik liever niet benoem).
Zeg het maar. Ik weet het ook niet.
Ik heb er een paar van 20 euro aangeraden door Cand1de met het idee dat die niet zo skeer waren.
Waren toch skeer.
Dat zijn geen NATO banden, Henk. Da witte gij ook.
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat ze die vibe hebben. Vieze stoffe dingen.
Nee, staal met DNA kaas er tussen is lekker.
Maar goed, het dondert niet zolang ik m’n horloges maar niet op m’n onderarm moet dragen. En al helemaal niet strak.
Dat kan perfect in de ultrasoon of onder de kraan.
Zo oneens.
Ik heb ze ook geprobeerd: goedkoop, beter, best. Het is mijn ding ook niet.
Ik zou zeggen ambidexter, feit dat je links schrijft doet er niks aan af volgens mij. Is wel de maat op basis waarvan mensen roepen dat ze links- of rechtshandig ‘zijn’.
Zo waar.
Op vrijdag om me 3 de been maar de rest van de dagen achter op dat bultje van me linker pols
Nee man, Single Pass NATO for life! En dan Perlon als het netjes moet.
Als ze vies zijn? Lekker afspoelen in een soppie of anders, hatseflats, in het BH-zakje in de wasmachine.
Maar on topic:
Als je zo’n sadomasochist bent die z’n horloge tussen knokkel en hand wil dragen; you do you maat!
Maar wat zijn dat voor een rare schepsels die hun sieraad op de knokkel gebalanceerd weten te houden én dat nog prettig vinden ook?