Horloge & Sieraden Center Nederland zoekt manager

Het is zijn forum en hij bepaald wat hij er mee doet. Of ga je ook, als je iemand thuis op bezoek bent klagen over het feit dat jij niet met je voeten op tafel mag zitten en de bewoner dat wel doet?

1 like

Inderdaad. Dat heet discussie.

Dat wil niet zeggen dat we het eens worden of dat ik mijn zin krijg. Maar dan weet hij dat ik er wat van vind. Ik denk dat de ‘bewoner’ vervolgens prima in staat is om daar zĂ©lf op te reageren. Misschien sodemietert hij me er wel uit. Dat staat hem vrij. :smile:

1 like

Ik hoop voor je dat je geen ban krijgt. :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

1 like

Daar heb ik alle vertrouwen in.

zou zelf een opvolger moeten kunnen leveren, denk ik.in elk team zitten mensen die weinig kwalificaties hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:dus geschikt voor manager

1 like

#MeToo

1 like

Dat is nou het voordeel van een eigen forum. :grin:

Marktconform salaris pfft dooddoener
Wil je middelmatige prestaties van je personeel dan bied je marktconform salaris

Wil je als bedrijf zijnde ware top prestaties kom dan met een bovengemiddeld salaris voorstel met vanzelfsprekend een interessante provisie regeling en opties.

Just my 2 cents

2 likes

Daf is wel heel erg kort door de bocht. :rofl:
Al moet ik zeggen dat ik weinig kan ja. Misschien heb je tocb wel geljjk :thinking:

1 like

Deze conclusie kan ik niet trekken obv de gegevens uit dit topic. Al vind ik het wel een erg saaie vacature waar weinig creativiteit vanaf straalt.

1 like

You pay peanuts
 you get monkies

1 like

Ongeschikt: teveel zelfkennis :rofl:

1 like

Hee je bent vast heel goed in in meetings zitten en aardig gevonden worden! Kop op! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit topic kort samengevat:

• Eigenaar van dit forum laat een vacature plaatsen op z’n eigen forum → aantal boze mensen want

• Wordt een marktconform salaris geboden voor een management functie → aantal boze mensen want er staat geen vast bedrag.

• Salaris voor de functie is slecht, want marktconform.

• Je moet onbetaald overwerken.

• Salaris is slecht, want marktconform. Marktconform is altijd slecht.

• Iemand heeft eens als horlogemaker gewerkt bij een ander bedrijf, dus deze managementfunctie is slecht betaald.

• Marktconform salaris is slecht, wisten jullie dat al?

• De vacature is saai. Er moeten meer glitterplaatjes bij gezet worden.

28 likes

Op z’n minst een paar GIFjes

Eindelijk!

giphy-3407527254

2 likes

Topic gaat niet over horloges, waarom staat het hier?
En vandaar naar off-topic, at your service Jur.

1 like

Nee hoor, ben niet sociaal wenselijk en meetings zijn niet mijn ding hahahaha.

Nee hij zal er blij mee zijn :joy:

1 like

Ik weet wel zeker dat dit hier het geval is. Sorry Louis, ik zet hem weer terug in het rood. Maar doe dit maar 1 keer, de rest van de ruzie is tussen jou en Jur. :wink:

De juiste kandidaat voor deze functie zal waarschijnlijk toch niet vanuit het forum komen vrees ik