Niemand zegt dat het normaal is. Maar jij legt gelijk de schuld bij de ouders. Dat is een kortzichtige houding en daar wordt je op aangesproken. Dat jij daar niet normaal op kan reageren komt zeker door een gebrek aan opvoeding ?
wat een verhaal!!! gelukkig is niets gebeurd!!
Overigens supermooie Pepsi die van jou (als het die is)
Bedankt Emilio. Dit soort berichten worden zeker gewaardeerd. Door mij wel in ieder geval.
Maarre, jammer dat reacties soms kwetsend moeten zijn en reageerders virtueel op de vuist gaan om een punt te maken.
't maakt eigenlijk niet uit waar je iets te koop aanbiedt…
'k heb in mijn leven vele transacties via Marktplaats gedaan variërend van Bouwmodellen tot CNC Machines.
Top dat die vader een seintje gaf dat zoonlief niet helemaal in de haak was…
Je kan als ouder niet alles weten, en ook niet overal invloed op hebben… ik denk dat veel jongelui vooral beinvloed worden door “foute vrienden”…
en dat is iets waar je als ouder niet altijd invloed op kan uitoefenen… je wilt het beste voor je kinderen…drukt ze op het hart om : niet te gaan roken, niet te gaan drinken… van de Drugs af te blijven, geen sex voor het huwelijk (daarom ben ik niet getrouwd…
), noem het maar op…
als je dan in “verkeerde kringen” terecht komt… je wilt als opgroeiende jongeling ook niet voor aap staan voor je “vrienden”… mis je wat mensenkennis… dan is de lijn tussen goed of fout snel overschreden… je “vrienden” maken je wijs dat een overvalletje, diefstalletje allemaal niet zo veel voorstelt… en… je hebt munten… om leuke dingen mee te doen…
Goed… Pa wist dus dat zijn zoon wat kwaads in de zin had… en deed wat je als opvoeder kan doen… voorkomen dat ie rottigheid uitvreet… door achter zijn rug om de “transactie” te cancellen… goede actie…
Rolex horloges geven dit soort sores:
Hoe vaak moet ik dat hier zeggen(zucht)
Pooiers en klootjesvolk trekt als een magneet aan bij dit merk: en er is zoveel moois aan klokjes die niet verbonden is met deze negatieve atmosfeer
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
ik ken 'm goed (mike) hij doet zijn best, houdt dat een maamd vol en dan moet het eruit…
Sorry!
Ik probeer het écht, maar soms kan ik het niet hóuden!
Lol !
Wat een topic weer…
1675 is wel top…
Uit nieuwschierigheid… Is dit de klok die een andere MP aanbieder onlangs ook heeft aangeboden?
Adverteerd met wel meer leuke Rolexen op MP.
Dank voor deze waarschuwing. Ik ben ervan overtuigd dat de de meeste mensen eerlijk en betrouwbaar zijn, maar het is misschien goed om niet al te naïef te zijn.
Ik zal mij verre houden van discussies over ouderschap en riskante horlogemerken.
Gelukkig is dit goed afgelopen!
Bier!
Bier ja!!!
Je zou het toch bij deze post houden?
Waarom blijf je nou nog doorgaan? Ik neem aan dat je ondertussen doorhebt dat vrijwel niemand je standpunt deelt…
Klopt…had idd het publiek hier wat hoger ingeschaald. Jammer.
Ik ben het ook eens met Spoon1. Niets mis mee!
Yesss! 
Foei zoon…dit mag niet…
Heej heb je nieuwe schoenen…gaaf jongen…FAAL