Horloge voor stoere zoon, anti allergisch

Check, check en triple check:

Welke stoere 10-jarige zoon wil er nu geen titanium Batman horloge mét titanium/kristalglas caseback (want dat is wat in contact staat met de huid) waar je het uurwerk door kan zien.

afbeelding

13 likes

ook.

1 like

Je bent een AZIJNZEIKER

Als de 10 jarige zoon al net zulke polsen heeft als zijn vader…

Toon mij een 10-jarige die inzit om de kastmaat van z’n horloge…

Heb je wel goed naar dat horloge gekeken? Er staat een freakin Batman logo op de wijzerplaat!

4 likes

Bedankt voor alle snelle reacties en tips.
Voor mij is het zo voldoende.

4 likes

Leuke dingen ja. Ik zag dat de founder van RZE ook de founder is van BOLDR. Beide kanshebbers voor TS.

1 like

Pulsar maakt prima instap titanium horloges. Qua prijzen ook te overzien…

4 likes

Slim, kan hij later zijn eigen studie financieren.

1 like

U bent net lid. U weet niet waar u aan begonnen bent. Vragen naar advies is een beerput opentrekken waaruit verschillende verhaallijnen uitvloeien. :popcorn:

Het is een sport het juiste advies te vinden.
Succes met het vinden van een horloge voor uw zoon, maar dat komt vast goed.

4 likes

Eerlijk is eerlijk, om door een ringetje te halen. En allergie vrij.

3 likes

Gaaf ding ook deze! Ik heb nog steeds de eerste Venture liggen, levenslange garantie zat daar nog op. Is dat nog steeds?

1 like

Skagen heeft een leuke modellen in 37mm kastmaat Titanium ;

https://www.skagen.com/en-us/watches/titanium-watches/?prefn1=caseSize&prefv1=Medium

Maar willen ze in die leeftijd niet liever een smartwatch ? Succes :grin:

Nou kopen die hap.
Wat let je

1 like

Je bent wel erg gefocust op mij roedolf, mag ik vragen waarom?

1 like

Een Breitling van 2500 euro voor een jochie van 10 dat erg van IceWatch houdt. Doe ook maar niet.

Edit: @Eddie was me voor.

1 like

Sommigen kunnen zich slecht inleven in een vraag van een TS. Ze blijven maar horloges uit de prijsklasse van hun eigen wereld promoten.

1 like

Ja hoor mag je vragen geen probleem

3 likes

Neem het met een korreltje zout.

1 like

Ga ik doen :wink: Begrijp me niet verkeerd: heb niks tegen Breitling en titanium is inderdaad ideaal in dit geval maar alleen het formaat al… Breitling zijn algemeen al bakbeesten…