Check, check en triple check:
Welke stoere 10-jarige zoon wil er nu geen titanium Batman horloge mét titanium/kristalglas caseback (want dat is wat in contact staat met de huid) waar je het uurwerk door kan zien.
Check, check en triple check:
Welke stoere 10-jarige zoon wil er nu geen titanium Batman horloge mét titanium/kristalglas caseback (want dat is wat in contact staat met de huid) waar je het uurwerk door kan zien.
ook.
Je bent een AZIJNZEIKER
Als de 10 jarige zoon al net zulke polsen heeft als zijn vader…
Toon mij een 10-jarige die inzit om de kastmaat van z’n horloge…
Heb je wel goed naar dat horloge gekeken? Er staat een freakin Batman logo op de wijzerplaat!
Bedankt voor alle snelle reacties en tips.
Voor mij is het zo voldoende.
Leuke dingen ja. Ik zag dat de founder van RZE ook de founder is van BOLDR. Beide kanshebbers voor TS.
Slim, kan hij later zijn eigen studie financieren.
U bent net lid. U weet niet waar u aan begonnen bent. Vragen naar advies is een beerput opentrekken waaruit verschillende verhaallijnen uitvloeien.
Het is een sport het juiste advies te vinden.
Succes met het vinden van een horloge voor uw zoon, maar dat komt vast goed.
Gaaf ding ook deze! Ik heb nog steeds de eerste Venture liggen, levenslange garantie zat daar nog op. Is dat nog steeds?
Skagen heeft een leuke modellen in 37mm kastmaat Titanium ;
https://www.skagen.com/en-us/watches/titanium-watches/?prefn1=caseSize&prefv1=Medium
Maar willen ze in die leeftijd niet liever een smartwatch ? Succes
Nou kopen die hap.
Wat let je
Je bent wel erg gefocust op mij roedolf, mag ik vragen waarom?
Een Breitling van 2500 euro voor een jochie van 10 dat erg van IceWatch houdt. Doe ook maar niet.
Edit: @Eddie was me voor.
Sommigen kunnen zich slecht inleven in een vraag van een TS. Ze blijven maar horloges uit de prijsklasse van hun eigen wereld promoten.
Ja hoor mag je vragen geen probleem
Neem het met een korreltje zout.
Ga ik doen Begrijp me niet verkeerd: heb niks tegen Breitling en titanium is inderdaad ideaal in dit geval maar alleen het formaat al… Breitling zijn algemeen al bakbeesten…