Horloge voor stoere zoon, anti allergisch

Het was een grapje, natuurlijk begrijp ik zelf ook wel dat je een kind van 10 geen horloge van 2500,- geeft die zo groot is, dat het kind het horloge als riem kan dragen.

Echt?

En als je de sticker op de achterdeksel laat zitten? Dan kan hij gewoon het horloge dragen wat hij echt wil?

Stiekem best gave horloges zeg :thinking: ken het merk niet.

1 like

Ben ik de eerste die G-shock gaat roepen? Toegegeven: het is geen titanium maar dat rubber lijkt me redelijk anti-allergisch en ze zijn praktisch onverwoestbaar. Ideaal voor ‘the young and the restless’. Of gaat iemand me nu vertellen dat die dingen een metalen achterkant hebben?

Ja en ook de gesp.

Ik hoor net dat een G-shock een stom idee is…

Ik moet ook geen dingen gaan voorstellen die ik zelf nog nooit gedragen heb…

1 like

Dit zijn leuke horloges voor een 10 jarige.
Want ik zag hierboven ook een aantal gung-ho horloges voorbij komen …
Ik heb vroeger ook Pulsar sporthorloges gehad en die waren zeker voor de prijs prima!

Je moet alleen niet enkel uitgaan van het formaat van het horloge maar ook of je de band kan inkorten zodat deze passend is voor de polsen van iemand van 10 jaar. Anders gaat het niet werken.

Geniaal dit, TS is blij en voorzien. Wat doet HF: doooorrrr met die tips, nuttig of niet, grappig dan in ieder geval. I love it!

2 likes

Let wel 3uur en 25 reacties geleden al hé. Meesterlijk.

1 like

Dumet maakt ook titanium klokkies toch?

2 likes

Omdat de beste tip, koop een gouden Rolex nog niet gegeven is. Nu wel en zijn we klaar.

2 likes

Maar dan krijg je weer irritatie van de wachttijd. Helpt dus ook niet echt.

3 likes

Hoi @Kidswatch
Ik heb niet alles gelezen, maar begreep dat het om een horloge gaat wat wel stoer is om te dragen.
Voor je 10 jarige zoon. Dus een niet te groot horloge.
En ivm contact allergie geen staal.

Nu weet ik uit ervaring dat rosé goud zorgt dat je daar geen last van hebt.
En met onderstaand horloge is hij zeker het mannetje tijdens de lunch pauze op het speelplein.
Ik heb verder geen budget gelezen, dus dan zal dat wel goed komen.

Prijs is maar €43k. Als je de verkoop link wilt, dan kan ik die toesturen.

Edit: ik zie dat @PLP al in de buurt at met het advies, maar nog niet specifiek genoeg was.

5 likes

Mooi maatje ook

Bering maakr mooie horloges in titanuim seiko ook mischien pulsar ook zou voor een 10 jarige wel een stevige tool watch doen mag die een keer donder dan kan het horloge tegen een stotje bij het voetballen of in een boom klimmen als de jeugd dat nog doet pff mischien toch maar een dresser zitten van nog net niet na de geboorte op een telefoon :joy::joy:

Werkt niet, er is nog voldoende contact rondom de sticker met de huid als het een stalen kast is. Wat bijvoorbeeld wel kan werken voor een stalen gespje bijvoorbeeld is om dit met doorschijnende nagellak te behandelen. Dit sluit het metaal voldoende af van contact met de huid in de meeste gevallen zodat mensen met een nikkel allergie toch stalen gespen kunnen gebruiken.

Ook niet ideaal, word het ventje beroofd…

Niet als je een latex allergie hebt, die zijn er ook veel.

Vaak ook geen budget optie, maar misschien waard om een keramische kast mee te nemen in de zoektocht.
Dat materiaal schijnt ook anti allergisch te zijn.