Er zijn ergere dingen wat je kan meemaken.
Man, wat een gedoe. Gewoon hier laten fixen. In de buurt van 010 wellicht? Zeker bij een nieuw horloge is dat weinig werk, daar hoeft verder niks eerst schoongemaakt te worden qua kast en band. Stuur maar een PB.
Wijzers plaatsen is bij mij een OCD-dingetje, die zitten daarna meestal beter dan af-fabriek. En hier dus zeker.
Heb een filmpje gezien inmiddels; ik denk dat de secondenwijzer het glas aan de onderkant raakt. Even 2 tiende mm. dieper drukken.
Ze zitten je te pesten hoor
Horloge mensen zijn gewoon een beetje apart… Ik denk dat er best iemand te vinden is die dit voor je kan fixen. En ik hoop dat dit horloge het begin is van een leuke hobby. Over een paar jaar lach je met ons mee “weet je nog? Die San Martin… ”
Overheen gelezen, maar had het al begrepen.
Hey, Ik zit op de vakschool in Schoonhoven en doe de opleiding uurwerk techniek. Ik wil er best wel naar kijken stuur maar een pb`tje als ik iets voor je kan doen.
Hey heel lief! Voorlopig heb ik even gekeken met PeterLC die gaat mij waarschijnlijk helpen wanneer die in de mogelijkheid is een pakket te ontvangen.
Wel tof dat je die opleiding doet! Maar daar jullie beide ver van mij vandaan wonen zal ik het met Peter regelen tenzij je er iets aan hebt voor je opleiding of zo dat je zegt dat is een stukje extra ervaring of zo. Dan wil ik het ook wel met jou regelen dat zal Peter niet erg vinden.
@PeterLC for president .
TS, ik snap je balen wel hoor.
Of het nou 1euro of 1k aan euro’s is je hebt je er gewoonweg op verheugd en dan is dit echt wel ff balen.
Maar, komt goed!
Beloofd, want Peter is here to save the day!
Dankjewel voor het meedenken aan mijn opleiding mocht het niet lukken met @PeterLC kun je mij altijd nog een PB`tje sturen.
Even contact opnemen met Blanche Watches in Kerkrade.
Vragen naar meneer Huub.
Die fikst dit akkefietje zo.
Kerkrade is niet ver van je locatie.
Succes
Wanneer je het horloge naar @PeterLC stuurt kun je er rustig van uit gaan dat het goed komt. Vakman, en een zeldzaam goede service.
Garantie is echt afhankelijk van de fabrikant. Het zou je wel eens kunnen verbazen. Ik heb al eens een klacht-ticket geopend bij Ali. En ze stuurden mij gewoon een nieuwe. Ik moest het defecte item zelfs niet tetug sturen. Gewoon proberen… kost niets!
Heb de tekst van het onderwerp aangepast. Vind het ontzettend storend als er over HANDEN gesproken wordt en er wijzers bedoeld worden. Engels-Nederlands woordenboek voor horlogetermen zou misschien een oplossing zijn
Ja juist, helemaal mee eens, ook van toepassing op het hier behoorlijk veel gebruikte woord klokkies.
Beste,
Dispuut aanmaken is goed idee.
MAAR als voorstel retourneren zou ik niet aanbrengen:
de verkoper lacht in zijn vuistje, want naar China verzenden met track and trace kost een pak geld, en het is nooit zeker of het pakje aankomt. En verder de zender is er voor verantwoordelijk bij bvb verlies.
Dus stel in het dispuut partial refund voor. Later kan je dat zo nodig nog wijzigen, en de verkoper en jezelf kan steeds nog iets anders voorstellen.
In China kopen heeft voordele: prijs, …
maar helaas ook nadelen: soms slome verzendtijd, kwaliteit, garantie, retourbeleid, …
Gelukkig is er in het algemeen in Nederland vrije meningsuiting, en in het bijzonder hier in deze groep, nog extra solidariteit, en hebben we de poster van het topic al goed kunnen bijstaan!
Succes met wijzer op 6!
Het is helemaal goed gekomen: