Wauw Wauw die Auguste Reymond Mega Boogie Limited !!! wat een lekker horloge.
Als het de Auguste Reymond Mega Boogie Limited word doe ik zeker mee!!!
Groet,
Ruud
Wauw Wauw die Auguste Reymond Mega Boogie Limited !!! wat een lekker horloge.
Als het de Auguste Reymond Mega Boogie Limited word doe ik zeker mee!!!
Groet,
Ruud
Wow die Hamilton is mooi! Vind de GMT functie erg bijzonder, en hoewel misschien minder handig dan een ring met wereldsteden is het toch wel heel leuk dat je op reis kunt zien hoe laat het in je woonplaats (of daar in de buurt ;)) is!
Mijn vraag is: zijn deze uitvoeringen beslist en besloten, of kan er nog iets veranderen?
Ik vind nml de Hamilton super, maar niet met nederlandse steden (zoals meerdere forummers)
m.i. schiet je hiermee je doel voorbij. Mocht dit nog aangepast worden naar wereldsteden, dan teken ik zeker in voor de Hamilton!
groet, frank.
Uitvoeringen zijn beslist en besloten!
Wat een mooie voorstellen. Behalve de Kiber dan. De Hamilton is prachtig maar vooral de Auguste Raymond. Wel jammer is het ontbreken van een datumaanduiding. De commissie heeft mooi werk geleverd.
Ten eerste mijn complimeneten aan de werkgroep.
Ik twijfel tussen Hamilton en Auguste, ik denk dat de Auguste uiteindelijk mijn voorkeur krijgt met het zicht op de andere limited horloges van het horlogeforum het is een mooi dresswatch zonder teveel toeters en bellen en het formaat bevalt mij ook wel.
succes en ik hoor wel wat het gaat worden.
groeten Martijn
succes en ik hoor wel wat het gaat worden.
groeten Martijn
Kan je wel beinvloeden door mee te stemmen.
Doorslaggevende redenen om te komen tot de enige juiste keuze voor de horlogeforum Ltd Edition 2007 nl.
DE HAMILTON KHAKI GMT AIRRACE
– volstrekt uniek design
– vrije!! keuze tussen een witte en een zwarte wijzerplaat. (niet onbelangrijk in deze tijd)
– oranjeband ( komt goed van pas als attribuut bij de wedstrijden van het nederlands elftal en dan natuurlijk om de
armen omhoog te steken als er gescoord wordt)
– automaat en GEEN handopwinder (waardoor de kans op een tennisarm of RSI nihil is)
– datum ( je wordt 'smorgens wakker en ziet gelijk dat je vrouw c.q. vriendin jarig is vandaag)
– 2de tijdzone ( je komt terug van een weekendje Bahama’s met vrienden en je hebt een jetlag, dan kijk je gewoon
naar de 2de tijd en je hebt nergens last van)
– de als gimmick bedoelde schijf met nederlandse luchthavens ( je kunt met je prive-jet niet bijv. niet landen in
Maastricht, dan heb alles bij de hand om op je gemak een andere luchthaven uit te zoeken)
– metalen doos met inscriptie ( en zeg nou zelf, waar krijg je tegenwoordig nog een vliegtuig cadeau bij de aankoop
van een horloge)
Resumerend kan ik dan ook zonder te overdrijven stellen, dat wij hier te maken hebben met een collector’s item
in optima forma, dat in de toekomst nog verder in waarde zal stijgen.
Aller eerst mijn complimenten voor de werkgroep.
dan nu mijn mening ik twijvel heel erg tussen de Hamilton en de Auguste Reymond, maar ik neig steeds meer naar de Auguste Reymond. ik hou het in de gaten wanneer er gestemd gaat worden.
Wow, wat een keuze!
Drie van de vier zijn zonder twijvel voor mij een optie. Voornamelijk de Hamilton, want daar zit ik zelf aan een tijd naar te kijken :).
De enige mindere optie (mijn mening) is de Kiber, maar ik vind het wel goed dat deze als keuze aanwezig is.
Zeker weten ga ik stemmen, maar de keuze wordt lastig!
Alvast bedankt voor jullie werk om deze mooie limited voorstellen!
– vrije!! keuze tussen een witte en een zwarte
wijzerplaat. (niet onbelangrijk in deze tijd)
Huh? Zwarte wijzerplaat staat er toch in de specs? Of heb ik iets gemist?
Bij de werkgroep is de keuze tussen een zwarte en witte plaat niet bekend.
Nee inderdaad Henrik,
En die keuze kan ook niet, het is of een zwarte of een witte wijzerplaat, anders krijg je TWEE horlogeforum limited edition, en hadden ze ook als twee aparte voorstellen ingediend moeten worden
Jörgen
Nee inderdaad Henrik,
En die keuze kan ook niet, het is of een zwarte of
een witte wijzerplaat, anders krijg je TWEE
horlogeforum limited edition, en hadden ze ook als
twee aparte voorstellen ingediend moeten wordenJörgen
ik dacht al, twee soorten plten kun je niet als le door laten gaan, dan moet je 2 series maken.
Bij de werkgroep is de keuze tussen een zwarte en
witte plaat niet bekend.
Foutje. Bedankt!
Wat ik me afvraag is hoe de stemming straks gaat verlopen? Ik kan namelijk niets vinden in het bericht over de stemming dat degene die stemt op een bepaald type, straks ook een koop verplichting heeft.
Het gevaar is natuurlijk aanwezig dat bijvoorbeeld de Hamilton 50 stemmen krijgt en de Auguste Reymond 40, maar dat er van die stemmers op de Hamilton er maar 30 overgaan tot aankoop, terwijl er van de 40 stemmen op de Auguste Reymond 35 mensen zouden zijn overgegaan tot aankoop. Op deze manier zou de Hamilton de onterechte winnaar zijn.
Hoe voorkom je dit? Is het misschien een idee om iedereen die een stem uitbrengt gelijk een bedrag (100 Euro) overmaakt op de daarvoor bestemde rekening onder vermelding van de door hem gekozen Limited. Op deze manier voorkom je misschien bovenstaande geschetste situatie. Na definitieve uitkomst kunnen de mensen die niet voor de uiteindelijk gekozen Limited hebben gestemd hun geld weer terug krijgen.
Opgelost!
Wat ik me afvraag is hoe de stemming straks gaat
verlopen? Ik kan namelijk niets vinden in het
bericht over de stemming dat degene die stemt op
een bepaald type, straks ook een koop verplichting
heeft.
Stemming gaat (zoals in het verleden ook) per mail, zonder koopverplichting. Als er na de eerste stemronde niet 1 voorstel is met meer dan 50% van de stemmen doen we een tweede ronde met de twee populairste voorstellen.
Het gevaar is natuurlijk aanwezig dat bijvoorbeeld
de Hamilton 50 stemmen krijgt en de Auguste
Reymond 40, maar dat er van die stemmers op de
Hamilton er maar 30 overgaan tot aankoop, terwijl
er van de 40 stemmen op de Auguste Reymond 35
mensen zouden zijn overgegaan tot aankoop. Op deze
manier zou de Hamilton de onterechte winnaar zijn.
Dat risico is er maar het voorstel met de meeste stemmen is democratisch gezien terecht winnaar. In het verleden pakte dat altijd goed uit. Daarbij, hoe minder bestelling boven de 25 , deste exclusiever je horloge
Hoe voorkom je dit? Is het misschien een idee om
iedereen die een stem uitbrengt gelijk een bedrag
(100 Euro) overmaakt op de daarvoor bestemde
rekening onder vermelding van de door hem gekozen
Limited. Op deze manier voorkom je misschien
bovenstaande geschetste situatie. Na definitieve
uitkomst kunnen de mensen die niet voor de
uiteindelijk gekozen Limited hebben gestemd hun
geld weer terug krijgen.
Dit voorkom je niet. Maar iedereen is welkom om 100 euro op mijn rekening over te maken, ook als ze geen limited kopen.
Je hebt gelijk dat het in het verleden wel goed is gegaan en waarschijnlijk zal dat nu ook wel weer zo zijn. Ik ben alleen een beetje bang dat als je ziet dat het model dat je heb gekozen het net niet haalt, dat je dan al je forum vriendjes, zonder koop intentie, oproept (via een PB ) om wel te stemmen voor jouw keuze.
Zijn we al in de stemmingsfase beland, of zitten we nog in de discussiefase?
Groet,
Steven