Horlogeforum.nl Limited Edition 2007: DE DISCUSSIE

Tja, dat zou wel een slechte zaak zijn, ik hoop dat je niemand op een idee brengt :smiley:
Maar daarmee zou je jezelf in de vingers snijden, als je voorstel wint maar niemand koopt het komt het er ook niet, er moeten minimaal 25 stuks verkocht worden. Daarbij zal er geen tussenstand te zien zijn bij het stemmen.

Mooie Ltd kandidaten en mooi werk geleverd van de werkgroep.

Ik zou zelfs vallen voor het model van Hamilton. Is eens iets anders en dat voor die prijs.
Maar ik als belgske kan niet veel doen met die hollandse steden, geef mij dan maar de belgische biersteden
Het is in dit geval een totaal nutteloos iets, heeft geen functie.

Ik vind de Auguste Reymond ook de mooiste, alleen jammer dat ie 44mm groot is. Ik heb vrij kleine polsen.

Die van vorig jaar was ook 44mm, doordat er niet van die grote kronen aan zitten past hij bij mensen met kleinere polsen ook vaak goed.

Misschien dat iemand mij kan vertellen of de kast van de Auguste Reymond geborsteld is of glanzend. Van de foto’s kan ik het niet afleiden.

Bvd
Marten

Fantastische kandidaten ! Ik ben al een poosje met een half oog naar een Hamilton aan het kijken. Voor deze Limited is dat dan ook mijn favoriet, direct gevolgd door de Auguste Reymond. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag.
groet
Harald

Allereerst super actie, complimenten aan het team.
Jammer van de ned stedenring, anders zou ik voor de Hamilton gaan.
De rest kan me niet echt bekoren.

De Hamilton heeft mijn voorkeur.

Verscheidenheid zeker.En voor mij belichaamt de Auguste Reymond ook een tijdloze schoonheid. Ik vind trouwens alle modellen zeer geslaagd.

Ik vind de Mega Boogie wel erg mooi. Ik houd zowieso wel van dat blauw in een meer dress watch.
Was vandaag even in Den Haag bij HPN, en heb daar de Auguste Reymond in een andere kleurstelling (bruin/zwart) gezien, en vond hem erg mooi. Vond hem er zelfs veel beter uitzien (meer kwaliteit/klasse) dan op foto’s.

Dus mijn volgorde nu:

1. AR MB
  2. Chrono Watches
  3. Hamilton
  4. Kiber

Ik zou voor de Auguste gaan, ook al omdat ik reeds een recente Hamilton (een Flieger) bezit. Helaas laat mijn budget geen nieuwe aankoop toe en zal dus ook niet meestemmen want ik vind dat degene die er ook 1 kopen moeten stemmen.

Hent Schreef:

Ik zou voor de Auguste gaan, ook al omdat ik reeds
een recente Hamilton (een Flieger) bezit. Helaas
laat mijn budget geen nieuwe aankoop toe en zal
dus ook niet meestemmen want ik vind dat degene
die er ook 1 kopen moeten stemmen.

Goed Idee Hent, alleen degenen die willen aanschaffen, ook laten stemmen.

Biersteden … dat we daar niet eerder aan hebben gedacht :smiley:

Ruud

Mijn beste,

Ik ben van mening dat dit geen goed idee is, om alleen de kopers te laten stemmen. Immers alleen op deze manier (de huidige opzet) komt men tot een heldere afweging van hoe de horloge smaken zich welgevallen binnen dit Forum. Er zijn al ruim 70 reacties binnengekomen en daar kunnen we alleen maar van leren. Ook voor de toekomstige inzendingen.
Dus laat eenieder zijn reactie, graag, blijven geven. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

ik heb gestemd … :wink:

(tu) Inderdaad!!

ik ook.

me too

en waarop jullie ? ik op de hamilton

of moet dat geheim blijven ?

seamaster Schreef:

en waarop jullie ? ik op de hamilton

Ondanks het ontbreken van Nijmegen? :wink:

Ik ben er nog niet uit. Ik laat de Hamilton en de Auguste Reymond nog even een paar dagen op me inwerken. Twijfel, twijfel!