Horlogemerk dat je niet uit kan staan

Vlak sommige Nederlanders ook niet uit…

1 like

Richard Mille. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het echt smakeloze “ik-heb-veel-geld-sierraden”.

3 likes

Van mij wel. Vond het Grand ‘+e’ trouwens wel een lollige ietwat freudiaanse verspreking… :sunglasses:

Je vergeet er een … Steinhart :wink:

Horlogemerk dat je niet uit kan staan

Horlogemerk niet, maar vind dit soort topics wel irritant. De geuite problemen met Grand Seiko zou ik eens met je psychiater bepraten. Er moet een manier te vinden zijn om hier mee om te gaan. Of ben je er nu overheen en kan je nu zonder negatieve gevoelens naar een GS kijken? Nee, hè. Was ik al bang voor :wink:

10 likes

T. W. Steel. Brrrrrrrrrrrr

2 likes

En dan?

Zit je ook met een smartphone op het forum?

Oh ja Breitling, brrrr…

Krijg alleen een beetje de kriebels van de topic naam, lijkt me wel correct maar het klinkt gewoon niet. Zou er zelf horlogemerken die je niet uit kan staan van maken.

Verder zijn er eigenlijk geen merken die ik niet uit kan staan, ze hebben allemaal wel hun plek of ik de horloges nou mooi vind of niet

1 like

Vergeet je voor het gemak maar even de hele standaardisatie van industriële productie processen.

En zo kunnen we nog even doorgaan.
@Fate_Amenable_To_Change heeft gewoon niet goed opgelet op school.
Maar hier wel constant de wijsneus uithangen, dat moet een keer fout gaan natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, klopt. Echter, ik heb er wel aan gedacht maar deze fabrikant heeft wel (weliswaar minderheid) eigen modellen hetgeen dus ook voor Invicta schijnt te gelden (en dat zijn pareltjes heb ik inmiddels gezien).

1 like

:thinking: :see_no_evil:
Dat inderdaad…en met de hersenen uitgeschakeld op de bank (weekend). Tot slot wilde ik TS uiteraard een beetje steunen door zelf ook een steekje te laten vallen in de spelling. :wink:

1 like

Ik kan sommige topics niet uitstaan. Gelukkig is er de negeer-knop :grinning:

3 likes

Smaken verschillen de één vind dit mooi de ander dat. Dat is toch mooi anders liepen we allemaal met hetzelfde horloge rond.

Maar Hublot is wel een merk dat ik niet snel zal kopen. Maar je weet nooit.

Rolex is ook niet mijn ding maar een Explorer 214270 :ok_hand:

Maar of we daar nu met zijn allen beter van zijn geworden?

De meeste bijdragen alhier getuigen niet van enige klasse of bescheidenheid, helaas.

TGV, Tristano, of wel ‘meneer Urban Gentry’, kreeg laatst een Daniel Wellington toegezonden met de bedoeling dat hij hier een review aan zou wijden. Het mag geen geheim heten dat onze favoriete posh spaghettivreter een groot criticus is van dergelijke modemerken. Hij heeft hier echter niet aan meegewerkt, en wel met de boodschap ''I simply can’t do it - I can’t destroy a watch that has introduced so many of us to the hobby." (vrij geciteerd, uit geheugen)

Kijk, dat getuigt mijns inziens van echte klasse. Leef en laten leven. Of met andere woorden: ieder zijn meug.

Als wij ons allemaal wat minder met elkaar zouden bemoeien en vooral zelf van de liefhebberij zouden genieten, in plaats van bij een ander in de tuin (om de pols) te kijken en daar het onze van te vinden, zou dit forum er een stuk mooier op worden.

17 likes

Het is denk ik best wel handig dat je niet voor iedere schroef een speciaal op maat gemaakt moertje moet maken. Best makkelijk dat zulke zaken gestandaardiseerd zijn.

OK, jij zit op dat niveau. Ik dacht veel groter​:sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye: