3 a 4 k is echt wel te doen hoor. Hier op forum alleen al meerdere te vinden die echt wel hun waarde blijven behouden.
Ik heb niet zoveel grote dromen voor 2025 , terug een originele skx007/009 staat op het programma Gezocht skx007 of 009 in originele staat en verder weet je natuurlijk nooit wat er gebeurd .
Vandaag een aantal verschillende horloges gepast bij de AD. De Speedmaster, verschillende Cartiers, aantal Tudors. Zaten een aantal mooie exemplaren tussen maar toen ik deze datejust om de pols had vergat ik al het voorgaande eigenlijk. Vroeger keek ik enkel en alleen naar de fluted bezel varianten, de smooth bezel kon mij niet bekoren. Gek genoeg zijn de kaarten tegenwoordig anders geschud.
Hoop dat ik deze in het nieuwe jaar kan oppikken
De vrouw is inmiddels verliefd op dit kleintje
Mijn plan is geen horloges te kopen in 2025……
Dat was mijn plan ook voor 2024, maar reeds in januari heeft deze Hanhart mijn collectie verrijkt:
En in november deze prachtige Tudor:
Benieuwd wat ik in 2025 echt niet kan weerstaan……
Wel twee toffe aankopen Siem
Hier de huidige collectie,
Nog geen concrete plannen, twijfel tussen een Rolex OP silver of een Tudor black bay 36 blauw.
Gelukkig duurt het jaar nog lang😁
Sterkte man.
Ik neem me elk jaar van alles en nog wat voor en er komt nooit wat van terecht! Ik heb met mijn laatste aanwinst (Squale Matic) weer wat rust in 't deel van mijn brein waar alle horlogekriebels zich vormen.
Wie weet haal ik eind 2025 wel met deze dikke duiker …
Geen plannen dus!
Komend jaar komt er een Rolex bij maar ik weet nog niet zeker welke, in elk geval een duiker. Mijn Seiko SBGA211 Snowflake en nog een paar Seiko’s (SKX) gaan de verkoop in. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Rolex en Omega heb ik gemerkt.
Welke ref heeft die GS, Ronnie? Ziet er prachtig uit!
SBGH271
Dankjewel Arjen!
Aii, ik vergeet helemaal de Grand Seiko die ik in februari van @daffie heb overgenomen, ik was in de vooronderstelling deze al eerder overgenomen te hebben……
tijd is betrekkelijke met een Grand Seiko…
Erg leuk dat jij nog steeds zo geniet van deze beauty. Many more!
Hij is top!
Het streven voor 2025 is ofwel een GS, ofwel een The Citizen.
Maar eens uitkijken naar mooie aanbiedingen .
Cool!
Elk jaar neem ik me, rond deze periode, voor om het komend jaar minder te verkopen en kopen. Ook nu weer!
Na de laatste aankoop op de valreep, en toch weer een heleboel gewissel, ga ik het komend jaar echt rustiger aan doen. Tenminste, dat zeg ik nu.
zullen zien