Horlogeplannen 2025

Ik wil mij naast modern, de explorer 2 die ik in bezit heb, meer gaan focussen op vintage. Met name bijzondere horloges. Ik merk dat ik mij erg aangetrokken voel door het vakmanschap en unieke uurwerken uit die tijd. Modern spreekt mij ook nog steeds aan maar die kan ik altijd kopen. Sommige vintage stukken komen maar eens in de zoveel tijd voorbij. Ik ben mij aan het verdiepen in de voornamelijk chrono’s van Universal Geneve. Wat een prachtig merk is dat met een rijke historie.

Als ik de eindejaarsloterij win, koop ik een Clapton.

12 likes

Plannen voor 2025 is om beetje uit te dunnen. Deze staan momenteel op de nominatielijst om te vertrekken:

Volgend jaar maar eens fatsoenlijke foto’s maken.

Qua aanschaf verwacht ik momenteel niets. Maar zeg nooit nooit. De OP36 kwam dit jaar ook onverwacht :green_heart:

De witte :heart_eyes:

Mag ik vragen waar je deze hebt gezien en wat ze zeiden mbt wachttijd?

Wil ook proberen een DJ36 blue dial, smooth bezel en jubilee in 2025 op te pikken.

1 like

Van deze:

Upgraden naar een van deze:

hq720

En het ziet er naar uit dat het gaat lukken.:innocent:

12 likes

Net zo als de meeste hier ken ik plannen opnoemen, maar t jaar duurd nog een week. Ken dus volgende week anders zijn.

Een sin 356 of iets in die trend , veel tool, is de bedoeling.

En veel weg doen

Ik was niks van plan, maar heb een beetje zin in de boel omgooien ergens.

Panerai, moonswatch en tissot moeten zeker blijven iig. Op plek 6 zit alweer een Seamaster 2230 die mag denk ik blijven (of een andere zoals een 2254 of 2201 po). De g-shock wordt niet gedragen eigenlijk en telt ook niet voor de max van 6.

2 likes

Tudor houden is het devies :wink:

Mijn plan is me huidige Prospex te verkopen/ruilen en iets anders te halen en een 2e erbij.

1 like

Die draag ik het meest, maar is niet het bijzonderste. :grinning:

Ben er wel dol op, maar een sub of gmt spookt ooit nog door m’n hoofd en zou hiermee concurreren.

1 like

Tof, die witte Panerai.

1 like

Vaker vintage om de pols.

8 likes

Of deze als ik hem ergens voor een mooie prijs kan vinden….
(Foto’s Fratello en Hodinkee)

10 likes

@jan-pieter aan kassa 4 gevraagd.

Prijs al eens uitgesproken.
Het zal scherper moeten en daarvoor draag ik hem zelf wel verder :blush:
Toch bedankt en zalige Kerst :pray:

2 likes

De prijs is niet het grootste obstakel. Het is meer de afstand. Een horloge met een dergelijke waarde laat ik niet via de post opsturen alvorens ik het zelf gezien heb. Ik heb momenteel vrij weinig tijd en kan jou ook niet vragen een horloge een tijd voor mij te reserveren toch? Ook een fijne kerst! :christmas_tree:

2 likes

Sorry, dan iets te snel conclusies getrokken.
Ik heb in alle geval geen haast en kom geregeld in Nederland voor het werk.
We zien dus wel wat het nieuwe jaar brengt :blush:.
Fijne feesten :partying_face:

2 likes

Ah zo schoon. De eerste stapjes richting een deal.

2 likes

Welke Schumacher is dat dan ? Ik ben me nog aan het inlezen…

1 like

Maybe in 2025 :smiling_face:

IMG_20250101_214559

4 likes