Ik wil mij naast modern, de explorer 2 die ik in bezit heb, meer gaan focussen op vintage. Met name bijzondere horloges. Ik merk dat ik mij erg aangetrokken voel door het vakmanschap en unieke uurwerken uit die tijd. Modern spreekt mij ook nog steeds aan maar die kan ik altijd kopen. Sommige vintage stukken komen maar eens in de zoveel tijd voorbij. Ik ben mij aan het verdiepen in de voornamelijk chrono’s van Universal Geneve. Wat een prachtig merk is dat met een rijke historie.
Panerai, moonswatch en tissot moeten zeker blijven iig. Op plek 6 zit alweer een Seamaster 2230 die mag denk ik blijven (of een andere zoals een 2254 of 2201 po). De g-shock wordt niet gedragen eigenlijk en telt ook niet voor de max van 6.
De prijs is niet het grootste obstakel. Het is meer de afstand. Een horloge met een dergelijke waarde laat ik niet via de post opsturen alvorens ik het zelf gezien heb. Ik heb momenteel vrij weinig tijd en kan jou ook niet vragen een horloge een tijd voor mij te reserveren toch? Ook een fijne kerst!
Sorry, dan iets te snel conclusies getrokken.
Ik heb in alle geval geen haast en kom geregeld in Nederland voor het werk.
We zien dus wel wat het nieuwe jaar brengt .
Fijne feesten