Horlogeplannen 2025

Plan voor het voorjaar: toch maar eens een keer doorpakken voor een Cartier Tank (denk WSTA0041)

5 likes

Mijn plan is om een traject waar ik momenteel in zit af te ronden (kost helaas ook heel veel geld) en hopelijk kan ik samen met mijn vriendin weer de markt gaan verkennen on een huis te kopen, mocht mijn contract omgezet worden naar vast.

Jullie begrijpen dat sparen voor een horloge dan op een heel laag pitje staat. Toch hoop ik dit jaar wat budget op te kunnen bouwen voor een Tudor BB54 of 58, de 39mm Longines Legend Diver of misschien wel een eerste generatie Omega Aqua Terra :blush:
Die Rolex 124270 komt nog wel een keer.

4 likes

Sowieso wil ik dit jaar deze Seiko SBSC009 bemachtigen:

En als het een beetje mee zit, komt er wellicht ook nog een BB54 of BB58 in huis.

Deze komen dan naast de huidige collectie, want heb sowieso besloten dit jaar niks weg te doen.

8 likes

35593200

Als eerste zal ik twee bandjes aanschaffen, voor de FC en voor een ali probeerhorloge. Ik snap niks van het ali bandje hahaha. Verder wilde ik de Vostok inruilen ( zeker als daily ) voor een Venezianico maar na het onderhoud en nieuwe bandje van @DirkT,hou ik de Vostok zeker. Misschien een Venezianico erbij maar geen haast meer.

1 like

JapanSelect heeft nog 1 exemplaar.

1 like

Ik ga eerst even kijken of ik m ergens in Singapore op de kop kan tikken binnenkort, anders ga ik hier nog eens kijken of wellicht via Chrono24. Bedankt voor de tip!

1 like

Ik ben aan het sparen voor een horloge van Angelier. Hopelijk lukt het in 2025.

3 likes

Dat is high praise, komend van Patek.

Voor de zomer.

11 likes