Horlogeplannen 2025

Hier ook geen specifieke plannen. Wellicht dat ik volgend jaar weer eens voor een GS ga. En een PP als er nog wat overblijft…:nerd_face:

5 likes

Calatrava is een oersaai lelijk hok imho.

1 like

beetje strak inkopen dan moet dat wel lukken toch? :+1:

1 like

Zeker…en ietsje minderen in koffie en deo…kan misschien net het verschil maken. :upside_down_face:

2 likes

Geen concrete plannen hier.

De speedy replica overtuigt niet helemaal, anderzijds is het toolwatch met vintage vibes, die wel een gat in de collectie zou nalaten. Mogelijks komt hier een wissel, mogelijks ook niet.

En anders, als ik een leuk horloge tegen kom aan -50%, om dan een jaartje gratis te dragen, dan doe ik dat misschien wel. Maar misschien ook niet.

Eerste prio voor 2025 is 300m2 extra tuin.

2 likes

1 chrono, speedmaster.
1 gmt, ?
1 duiker (oris 65), voorlopig heb ik: tudor p01, rado xl diver en aquastar.
1 gada ?

Ik had ooit de speedmaster
Bb pro
Oris 65
Gada weet ik niet meer

Moet iig allemaal soort vintage vibe geven.
Speedmaster oris 65 en bb pro waren ook om te dragen ongeveer gelijk alleen de bb pro beetje dik voor mn gevoel

of die Piet Plezier skippen en een gewone fiets doen

1 like

Ja chef :saluting_face:

2 likes

Een mooi evenwichtig duo zo. :pray:

Ik heb eigenlijk geen plannen qua horloges. Ik was aan een CWC SBS Diver aan het denken eind 2025 ( als ik dan 50 wordt ) Maar ik vind deze G10 echt prettig dragen, en deze heeft voor mij eigenlijk alles wat ik in een horloge zoek. Daardoor is de behoefte voor een ander horloge nihil geworden.

5 likes

dat is óók een mening!

1 like

Ja, wel met gestrekt been.

Ik vind de VC traditionelle echt een stuk mooier (eveneens degelijk), want geen clous

2 likes

Inderdaad prachtig, die Reverso maar inderdaad wel erg veel overlap met die schitterende gouden Tank! Zou ik eerder voor die TT Carree of Galbee gaan.

1 like

Prachtig, maar gaf geen klik. Rare hobby hebben we.

Leuke plannen allemaal!

Ik probeer momenteel wat te verkopen omdat ik graag de nieuwe GS handwinder wil aankopen. Dit is eigenlijk mijn enige echte wens voorlopig :blush:

En qua Omega zien we wel weer wat ik tegenkom. Ik ben al lang aan het uitkijken naar een Manhattan connie automaat, liefst die met gouden accenten. Maar die zijn uiterst zeldzaam in goede staat. Dit maar beter dus:

En ik ben benieuwd of Omega met een nieuwe Ploprof gaat komen in de compactere kast van de blauwe anniversary edition. Maar die gaat stukken van mensen kosten vrees ik :face_with_peeking_eye:

9 likes

Ik denk dat dit ook de beste keuze is. Nog even kijken of ik definitief wil breken met de Prince en dan maar eens zien hoe/waar ik hem ga verkopen!

Mooie set :star_struck:

1 like

Uitbreiding van mijn GS collectie;

Of toch maar weer een…;

7 likes

:+1:

:+1::+1::wink:

1 like

Zoals de voorbije 10 jaar moet hier nog een milgauss gekocht en een planet ocean gekregen worden.
Maar net zoals de voorbije 100 jaar is Rolex niet falliet en mijn familie wel.
Dus dat wordt niets of hele dagen :fried_egg: en :bread:

De Tudor GMT gaat eruit:

Deze GS GMT zal waarschijnlijk zn plek innemen:

Dan verbouwen, verhuizen en in 2026/2027 ofzo tijd voor een gouden klapper in de richting van een JLC MUT/Reverso duoface/Calatrava/Portugieser 40mm

19 likes