Horlogepraat buiten het forum.

Ik moest het even opzoeken. Als Candide maar zeker weet dat ze niet in de stoofpot is beland, ben ik weer gerust.

1 like

Ik heb ook een collega die ik laatst spotte met een Hublot (heeft normaal nooit een horloge om), getracht een gesprek te beginnen, was een cadeau geweest. Daar stopte het gesprek dan ook :sweat_smile:

2 likes

Die leren schort Is voor de hond. Alhoewel, als ik bloot bebuikt met een leren schort, een baard en een vleesbijl ten tonele zou verschijnen zou dat volgens haar goed in ernstig seksueel geschuifel kunnen resulteren. :grin:

Ik maak mij meer zorgen om mij dan om haar. :+1::+1::+1:

Wasda?

Kom uit Hulst, Zeeuws Vlaanderen (net als nog zeker 3 anderen uit die hoek) dus ik denk dat je het over die figuren uut Hoes en Vlissing et of nie?

Ik neem aan Lager Onderwijs. :stuck_out_tongue_winking_eye: Nee het is Lichamelijke Opvoeding. Maar wat dat met horloges te maken heeft weet ik niet.

1 like

M’n pa vindt mijn horloge’s wel mooi maar geeft zelf niet zo snel dat bedrag uit aan een horloge.
Werkgever vindt het wel interessant, Met de vader van mn werkgever praat ik nog wel eens over verschillende horloge’s.

Andere collega’s dragen geen horloge’s en begrijpen al helemaal niet dat je meer dan 300 euro uitgeeft aan een horloge.

Die dragen vast veelal fitbit’s.

1 like

Fitbit. Dat klinkt als een Nibbit van tofu.

1 like

Aha vandaar dat ik hem niet snapte, te hoog gegrepen voor mij.

Maar zoontje gaat wel sinds april naar school dus krijg wel met dat spul te maken ja. En nog erger: met andere ouders. Met name moeders😱

1 like

Hou op schei uit. Ik ben dol op moeders. Als je daar twee keer naar knipoogt heb je een telefoonnummer op je hand.

5 likes

Nooit gehad😁

1 like

Nu verwar je milfs met luizenmoeders

1 like

Luizenmoeders ken ik van horen zeggen maar wat zijn milfs? Dat klinkt als een volkje uit The Lord of the Rings.

2 likes

Ik ben veruit de kleinste verzamelaar of liefhebber in mijn familie als het om horloges gaat.
Ik ben wel de enigste die het wereldje eromheen ook leuk vind. Daar bedoel ik dit forum en Instagram mee.
Op beide kanalen vind je geen familie van mij, wel jammer want die hebben wel wat.moois te showen.

Ik ben ook de enigste die zich iets verder verdiept in het technische gedeelte

Dus er is genoeg om mij heen waarmee ik kan kletsen over horloges maar het komt amper voor.
Soms heel ff snel gebeurd uiteraard.
Zeker als iemand weer wat nieuws om de pols heeft.
Of als er iets aan de hand is, of een zoektocht gaande is.
Meer dan ook niet, ik en hun hebben er verder weinig over te melden.

Dragen die handel.

De dochters van gilfs. Maar dat is voor gevorderden. Heb je wel eens een frikandel in een grot gegooid?

4 likes

Ik gooi frikandellen meestal gewoon in de frituur.

2 likes

Net zo groot maar wel heter en vochtiger

1 like

Ah. Een snelkookpan.

1 like

Heb je alweer een ander horloge om ?? Hoeveel horloges heb je wel niet ?? 10. En doen die het allemaal ook ?? Ja. Wat kost dat wel niet ?? Wat vindt je vrouw hier wel niet van ?? Is jouw salaris veel hoger dan dat van mij ??
Gesprek tijdens rookpauze.

2 likes