Horlogepraat buiten het forum.

Reken die knakker even voor wat voor horloge hij had kunnen dragen als hij de afgelopen tien jaar niet had gerookt. :joy:

4 likes

Spreek bijna dagelijks met mijn zoon en schoonzoon over horloges. Beide zitten ook hier op HF. Heb verder nog een goede vriend die ook wel horloge liefhebber is alleen heeft hij wel een andere smaak wat betreft modellen. Ook hij is lid van HF. Plus een collega maar die is meer van de mode merken dus ik heb 4man regelmatig om mij heen om te praten over deze hobby :grin:

1 like

Daar ben ik inmiddels achter. Rook al bijna 3 jaar niet meer. Doe nog wel mee aan rookpauze’s waarbij ik zelf dan niet rook. Bedankt voor het advies.
Groet, bb

1 like

Ah dat ken ik. Ik ga ook altijd even gewoon totaal onnodig voor de aardigheid op de porceleinen pony zitten als mijn collega’s een bruine trui gaan breien. Gezellig.

7 likes

Probeer wel eens te achterhalen wat mijn CEO draagt. Dan heb ik het over een topman in het vastgoed. Vraag het hem maar niet.

Het vastgoed. Werk aan je A-game. Zo kom je nooit hogerop en dus nooit te weten wat de beste man draagt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Truth😂

1 like

Haha. Bijna goed. Man man man. :joy:

1 like

The true is out there

2 likes

Deze kan ik niet helemaal volgen. Het is mijn ervaring dat tijdens rookpauzes heel veel zinnige informatie wordt uitgewisseld. Ook mensen die gestopt zijn met roken en dat worden er gelukkig steeds meer vinden het wel prettig om even bij te praten.

Bb

1 like

An inconvenient true.

1 like

Ja, Zeeuws-Vlaanderen is een heel andere wereld natuurlijk. Meeste Zeeuws-Vlamingen zijn sowieso aardiger mensen…

1 like

True or dare

1 like

Zowel prive als zakelijk geen gelijkgestemden. Mijn partner vindt haar horloges alleen leuk als ze er complimenten van haar Michael Kors vriendinnen over krijgt en op het werk zijn ze eens in de 12 1/2 jaar bezig met een nieuw horloge…

1 like

Oh wij praten ook gewoon hoor. Deuren open. Die stemmen klateren prima op die betegelde muren.

Klopt, maar ik niet hoor…:wink:

Vandaar Utrecht2 als forumnaam…? :sunglasses:

1 like

Truella de Vil.

4 likes

Zit even op mijn B-game.

1 like

Exact; Utrechters zijn aso’s…:wink: Voel me hier thuis :laughing:

1 like