Ah dat ken ik. Ik ga ook altijd even gewoon totaal onnodig voor de aardigheid op de porceleinen pony zitten als mijn collega’s een bruine trui gaan breien. Gezellig.
Probeer wel eens te achterhalen wat mijn CEO draagt. Dan heb ik het over een topman in het vastgoed. Vraag het hem maar niet.
Het vastgoed. Werk aan je A-game. Zo kom je nooit hogerop en dus nooit te weten wat de beste man draagt. 
Truth😂
Haha. Bijna goed. Man man man. 
The true is out there
Deze kan ik niet helemaal volgen. Het is mijn ervaring dat tijdens rookpauzes heel veel zinnige informatie wordt uitgewisseld. Ook mensen die gestopt zijn met roken en dat worden er gelukkig steeds meer vinden het wel prettig om even bij te praten.
Bb
An inconvenient true.
True or dare
Zowel prive als zakelijk geen gelijkgestemden. Mijn partner vindt haar horloges alleen leuk als ze er complimenten van haar Michael Kors vriendinnen over krijgt en op het werk zijn ze eens in de 12 1/2 jaar bezig met een nieuw horloge…
Oh wij praten ook gewoon hoor. Deuren open. Die stemmen klateren prima op die betegelde muren.
Klopt, maar ik niet hoor…
Zit even op mijn B-game.
Exact; Utrechters zijn aso’s…
Voel me hier thuis 
Gymleraren, die alléén maar over racefietsen lullen. En surfen natuurlijk…
Waarom niet? Misschien zit hij ook wel hier en heeft hij verder niemand om mee over horloges te praten
Mijn vriendin heeft een soort van tolerantie niveau dat elke zoveel tijd wordt gereset. Tegenwoordig misbruik ik die tijd enkel om aanstaande aankopen of plannen te testen. Ze zou een nieuw horloge toch niet zien, denk ik.
Onder de collega’s zijn wat liefhebbers die, volgens mij, niet op het forum zitten. Met 1 collega kan ik wat de diepte in qua horloges. Met vrienden absoluut niet. Mijn vader vindt het verder interessant, maar niet interessant genoeg om geld aan uit te geven.
Saillant detail: mijn hernieuwde interesse in horloges kwam door het zoekgeraakte horloge van mijn opa, waarvan ik zeker wist dat het een Omega Constellation was en ik deze ook (achteraf) voor te veel geld opnieuw heb gekocht. Daarna trok mijn vader een doos open waar uit een oude Tissot Quartz tevoorschijn kwam… Dit bleek opa’s horloge te zijn 
Toch een Connie rijker!
Buiten het HF ken ik geen liefhebbers om een eind weg te kletsen over horloges. Bij familie of vrienden zie ik niets bijzonders om de pols (als ze al wat dragen). Zakelijk zie ik af en toe wat langs komen bij klanten maar vind ik het minder gepast er wat van te zeggen (helemaal als je en leverancier en drager van een redelijk duur horloge bent). Het lijkt me zeker leuk met gelijkgestemden eens af te spreken of via Whatsapp wat andere contacten op te doen om het over horloges te hebben. Wat mij er echter van weerhoudt is een stukje privacy, omdat ik ook niet aan de grote klok wil hangen wat ik zoal heb. Herkenbaar?
Leuk dat je er naar vraagt! 
We gingen voor een Longines en een Tag Heuer, lopen we twee uur later de zaak uit met deze prachtige Einzeiger…