Sowieso al mijn chinezen gebruikt om te snorkelen en mijn kids leerden opduiken op 3,50 meter diep. In Macedonië gesprongen van een rots met 38 graden in één keer in het bronwater meer(ohrid) 7 graden.
Met een LOREO, ADDIES DIVE, heimdallr en steeldive geen enkel probleem.
Zoutwater, zoet water.
Volgende keer in de magnetron.
Oven 250° is beter.
Een snijbrander, is ook leuk.
Hee zoiets heeft @FransT ook een keer gedaan! Volgens mij liep de Vostok ook nog steeds! Wat een held!
Ik heb ooit met mijn Hydroconquest in de supermarkt gelopen terwijl BLØF op de radio speelde. Geldt dat ook?
Sick!!! Wil je dat ook even probeer met je eigen horloges??
Yep, Vostok
Heb ik toen ook nog in de vaatwasser gedaan
lachen was dat.
Was toch een geinig horloge.
Voor sommige lichaamsdelen is dat de grote verdwijntruc
Deze knakker doet wel zn best met een SKX.
30 minuutjes in de oven op 180 graden.
Bak met ijs
Wasmachine
Of gewoon neerpleuren
Zoiets heeft @Chillekasper ook een keer gedaan. Wat een rare profielfoto heeft die knakker trouwens!
Deze zomer mijn CASIO GW 5000u in de vlakke zon laten liggen. Het scherm was volledig zwart, hoewel het geen negatieve display heeft ![]()
Zou het kunnen dat ik de onsterfelijke G-Shock na slechts een jaartje toch heb klein gekregen…?
10 minuutjes in de wijnfrigo gelegd en hij leek weer nieuw. Hij doet het nog steeds perfect.
Op je hand blazen helpt
KasperChillie of WatchChris ![]()
Aaaah kijk, ik zie dat Kasper hier al dik een jaar niks meer post. Vandaar zijn dikke middelvinger ![]()
Geniaal, geen van de genoemde gevaren komen daar voor ![]()
Werk aan boord (duwvaart) en zwemmen in het Gardameer, deze kan tegen een stootje…
(helaas niet meer in bezit
)
Seiko 5 is al bezig met zijn 2e uurwerkje. Wordt erg goed gebruikt ondanks de 100 meter water resistente.
Glijbanen, stoombad, spele met de kinderen in het zwembad een echte beuker deze!
Met meeste horlogen ben ik zuinig en sta ik al te schelden bij een botsing of een kleine kras.
Maar met mn trouwe Casio A163 weet ik dat ie gewoon blijft werken.
Zwemmen
Alechgletser
2e wereldoorlog bunker diep diep in de Gothardberg
Zakenroller in Kroatië? (Het clipje was te ingewikkeld
).
Nog actief bij de baas?
Zeker wel! Alleen weer is tijd voor nieuwe foto’s. ![]()