Pro diver experiment

Hey,

Vandaag droeg ik de hele dag mijn Invicta Prodiver. Toen ik met de ijsblokjes aan de gang was had ik een aantal leuke (dat is mijn mening) foto’s gemaakt. Maar zat te denken omdat ik best nieuwsgierig ben hoe deze het houdt wanneer hij ingevroren wordt. Het gaat om een automaat, waterdicht met schroefkroon.

Wat vinden jullie? Moet ik dit horloge van 80 euro hieraan opofferen en daar een filmpje van maken? Of zeggen jullie zonden van het horloge…

• Doen
  • Niet doen

0 stemmers

Foto’s van vandaag…

12 likes

Die kan er echt wel tegen.

1 like

Invriezen en er dan heel hard op slaan met een hamer :joy:

16 likes

Invicta betekent onoverwinnelijk. Ik ben benieuwd…:grinning:

5 likes

Ik wacht op iemand die dat aandurft met zijn Rolex.

9 likes

Ik kan je nu al wel vertellen wat er gebeurt: de olie zal indikken en het uurwerk stopt hierdoor met lopen.

Aangezien je Invicta liefhebber bent, vind ik dit trouwens een beetje raar. Ook vind ik het zonde.

7 likes

Gewoon doen! Leuk experiment en eventuele schade is te overzien.:grin:

2 likes

Dat dacht ik dus ook.

1 like

Er is een filmpje waar een Lada over een Vostok rijdt…Inspiratie?

4 likes

Echt. Ff checken! :grimacing:

Doe je dat vaker ?

2 likes

Alleen wanneer het zo warm is. :joy:

Gaaf! Altijd al willen zien. Ik zeg… doen!

1 like

Je bent van plan om voor de HF likes één van je horloges op te offeren? Doe gewoon niet en draag hem op vakantie ofzo.

13 likes

Nee. Geef niet om likes. Ben zelf echt nieuwsgierig hoe hij het doet onder deze omstandigheden.

Man, dit is een schreeuw krijs om aandacht.

9 likes

Ik geef alleen om likes wanneer ik mijn best heb gedaan om een mooie foto van mijn vintage Invicta’s te maken en dat deze tussen al de Rolex en Omega horloges veel minder likes krijgt op de “wat draag je vandaag” topic.:grimacing::laughing:

5 likes

Je had gewoon de foto’s van vandaag moeten posten en dan zou je alleen maar complimenten gekregen hebben.

1 like

Dit idee was trouwens eerder bedoelt voor mijn website en Instagram. Op insta vind ik die like echt heel belangrijk.

Neem je een beetje in de zeik😂

Is ook gebeurd.

Hoe dan ook is het horloge waar ik dit mee wil doen een goedkoop horloge. Ik heb zelf een andere pro diver met een wit gouden bezel en ETA uurwerk. Dat is een leuk horloge.
Momenteel is die bij een HF lid die hem een volledige beurt gaat geven, ook hem mooi gaat polijsten zodat hij er al goed als nieuw uitziet. :grimacing::slight_smile:

2 likes