Horloges in extreme omstandigheden — wie heeft zijn klok ECHT getest ?

Langer op Hf rondhangen, na 24 uur kun je al meer functies gebruiken. Welkom hier.

1 like

Ik heb liever dat je de Rolex helemaal vernield dan de Breitling :rofl:

1 like

Geen foto gemaakt. Maar mijn kids vonden het prachtig.
Met een opel agila over een versleten kommandirskie gereden met een snelheid van 15 km/u. Wel een theedoek eronder gelegd.Glas kapot maar werkte nog.
Glas vervangen en een nacht in de diepvries gelegd tussen de kippepoten. -18 celsius denk ik. Na een paar minuten opwarmen om mijn pols en hij deed het weer.

5 likes

Sowieso al mijn chinezen gebruikt om te snorkelen en mijn kids leerden opduiken op 3,50 meter diep. In Macedonië gesprongen van een rots met 38 graden in één keer in het bronwater meer(ohrid) 7 graden.
Met een LOREO, ADDIES DIVE, heimdallr en steeldive geen enkel probleem.
Zoutwater, zoet water.

3 likes

Volgende keer in de magnetron.

2 likes

Oven 250° is beter.

2 likes

Een snijbrander, is ook leuk.

Hee zoiets heeft @FransT ook een keer gedaan! Volgens mij liep de Vostok ook nog steeds! Wat een held!

4 likes

Ik heb ooit met mijn Hydroconquest in de supermarkt gelopen terwijl BLØF op de radio speelde. Geldt dat ook?

3 likes

Sick!!! Wil je dat ook even probeer met je eigen horloges??

1 like

Yep, Vostok :muscle:t4: Heb ik toen ook nog in de vaatwasser gedaan :grin: lachen was dat.
Was toch een geinig horloge.

2 likes

Voor sommige lichaamsdelen is dat de grote verdwijntruc

Deze knakker doet wel zn best met een SKX.
30 minuutjes in de oven op 180 graden.

Bak met ijs

Wasmachine

Of gewoon neerpleuren

2 likes

Zoiets heeft @Chillekasper ook een keer gedaan. Wat een rare profielfoto heeft die knakker trouwens!

2 likes

Deze zomer mijn CASIO GW 5000u in de vlakke zon laten liggen. Het scherm was volledig zwart, hoewel het geen negatieve display heeft :sob:
Zou het kunnen dat ik de onsterfelijke G-Shock na slechts een jaartje toch heb klein gekregen…?
10 minuutjes in de wijnfrigo gelegd en hij leek weer nieuw. Hij doet het nog steeds perfect.

1 like

Op je hand blazen helpt

KasperChillie of WatchChris :smirk:
Aaaah kijk, ik zie dat Kasper hier al dik een jaar niks meer post. Vandaar zijn dikke middelvinger :grin:

1 like

Geniaal, geen van de genoemde gevaren komen daar voor :grin:

1 like

Werk aan boord (duwvaart) en zwemmen in het Gardameer, deze kan tegen een stootje…

(helaas niet meer in bezit :frowning:)

3 likes

Seiko 5 is al bezig met zijn 2e uurwerkje. Wordt erg goed gebruikt ondanks de 100 meter water resistente.

Glijbanen, stoombad, spele met de kinderen in het zwembad een echte beuker deze!

2 likes