Gouden tijd ook voor uitgebrachte muziek, alhoewel ik daar niet doel op gabber en hardcore ![]()
Gen X hier. Ik werp elke term die aan millennials doet denken verre van me. Niet omdat ik iets tegen Gen Y heb, maar meer omdat ik als rechtgeaarde Gen X figuur een hekel heb aan jeuktermen. ![]()
Dat is correct.
Below the fold content marketing mensen, daarentegen, die zijn er wel weer veel meer.
Eerlijk gezegd zouden veel juweliers (maar ook kledingzaken) er goed aan doen om de verlichting in de tent eens tegen het licht te houden, want ook juwelen en andere spullen zijn tijdens het passen al niet goed in te schatten. Ik loop vaak na overleg even de straat op om dingen in daglicht te bekijken. En dat mag ook altijd. Misschien heb ik een betrouwbare kop.
In de etalage voor een peperduur product? Zelf snap ik er helemaal niks van eerlijk gezegd, dat wil je toch zo mooi mogelijk presenteren. De hebberigheid prikkelen.
Yup. En dan een display Patekje scoren met korting, lijkt me. ![]()
Tja Gen X is van 1965 tot 1980, is wel een vrij grote bandbreedte en als '78-er zit je toch wel in een transitie, alhoewel ik echt veel meer GenX dan Millenial voel.
Zelfs met royale korting kan ik ze niet betalen. Misschien het folietje wel ![]()
![]()
Jouw proza siert je
Wij zijn een microgeneratie, van pak 'm beet 76-82. Dat maakt wel een verschil. Niet altijd begrepen door oudere en jongere mensen om ons heen, omdat ze niet dezelfde ervaring delen. Maar leeftijdsgenoten snappen je - en verder passen we ons wel weer aan.
Wat een ![]()
allemaal…
Ga je dan je p… eraf laten snijden? ![]()
Ik ga weer
eten…
Boomer ![]()
We kwamen erop omdat we ons allemaal aan een belangrijk onderdeel van onze horlogehobby storen: horloges bekijken in etalages zou leuk moeten zijn, maar het is verschrikkelijk irritant. Zo ervaren wij dat. Dus het is interessant om te zien dat er ook mensen zijn die het kennelijk wel mooi vinden, of die er simpelweg doorheen kunnen kijken.
Noem het geneuzel, mij fascineert het dat het nog altijd bestaat. Ik begrijp dat echt niet.
Haha toevallig dit gesprek gevoerd met de wederhelft. We gingen kijken voor een Longines, vandaag bij een lokale glinsterboer. Tijdens het passen van een mooie groene sunburst dial brief ik aan de verkoper of ik even buiten mocht kijken in het daglicht.
Vele malen mooier dan de felle spots van de winkel! Dus ja: ik ben het deels met je eens!
Maar? Mogen we je al feliciteren?? ![]()
Haha nee dat nog niet!
Als ik dit zo weer zie zijn de prijsverhogingen op horloges de afgelopen jaren eigenlijk bizar…
Het was inderdaad een poging tot humor van mijn kant. Het is niet mijn bedoeling te doen alsof.
Ja dat herken ik zeker. Alsof het neppers zijn. Niet alleen in de etalages, maar vrijwel overal in de horlogezaken waar ik ben geweest. Buiten om de pols zien horloges er het beste uit.
Ik kijk er al lang niet meer in, op een gegeven moment ben je gewoon uitgekeken en is de spanning er wel af. Pre internet kon je nog wel eens een spannende ontdekking doen tijdens een vakantie bij een 2e hands juweliertje in een slaperig stadje.
Het glinsteren en glimmen is niet echt storend, maar de horloges lijken zoveel groter in dat licht en setting.