Curves waren mijn day job ![]()
Nou Ruud je hebt mijn vader gevonden haha.
The Citizen’s AQ4100 kasten hebben exact die vorm van saffier, en die integratie met de bezel.
Soit, het zijn geen duikbezels, maar dat ervaar ik als een pre. Hier staat er eentje te koop:
Was bekend met het model maar was mij nog niet opgevallen, bedankt voor de tip.
@solo’s foto van de zijkant is matig, maar ik zal eens kijken of ik ooit een betere trok.
In de eerste post van mijn NA topic staat een foto die exact de bolling laat zien die je zoekt. Op een derde van het verhaal, ergens.
Overigens, mijn Credor Signo heeft ook die bolling.
Genoeg skindivers (reeds ook al gepost zie ik) die aan je vraag voldoen toch? De combi van een dun horloge met domed saffierglas en een aflopende bezel hoeft niet zo moeilijk te vinden zijn lijkt me?
(Zodiac Sea Wolf)
Die foto ontbreekt nog in dat blauwe draadje. Ging me toen seq om de zijkant.
Bij de volgende up ga ik een poging wagen zoals jij dat prima hebt gedaan
![]()
Die Rado is cool zeg!
Ah je hebt gelijk. De ‘hommage’ die ik heb loopt echt schuin, maar ik dacht laat ik maar het origineel tonen ![]()
Wilde even een bijdrage leveren dat ik het openingsbericht een beetje vreemd vind. Fijne dag verder.
Als je niks met rondingen in horloges hebt dat mag he Sander. Bedankt voor je bijdrage.
Mooi bol glas. Dit saffier toch ook een mooie ronding?
Dan heb je gelijk een horloge met een uniek uurwerk, speciaal ontworpen voor dit horloge.
Welk model JLC is dit? Dit is inderdaad echt een pareltje. Het is wel een wat dik exemplaar volgens mij… 14/15 mm of niet?
Als je even het glaasje niet mee rekent natuurlijk door de bolling.
Swatch meerdere modellen
Deep Sea Chrono. Inclusief het bolle glas is hij 13,9mm, zonder slechts 11,5.
Saffier ontspiegeld aan de binnenzijde, een matte keramische bezel met lume, en natuurlijk een fantastisch uurwerk met 340 onderdelen.
Ben niet echt van de swatch domega, tenzij swatch mij echt zou verassen. Vind de wegwerp cultuur van swatch mij niet aanspreken, met die bioceramics van omega modellen bijvoorbeeld. Liever staal of titanium.
Bedankt, dat hoor ik niet vaak! ![]()