Horloges uit "Middle Kingdom"

Gaat niet gebeuren. Wij blijven heerlijk door posten hiero. Deze komt morgen binnen btw. Geen geld voor een echte dus vandaar. Zal morgen wel een foto plaatsen :face_with_hand_over_mouth:

Btw dit is geen royal oak. Bezel ziet er anders uit :joy:

3 likes

Precies,.de afwerking…Ik heb zelf een paar Chinese kopieën, hommages, wat dan ook, maar nooit 1 op 1 kunnen vergelijken met the real deal.

Als ik de YouTube influencers mag geloven zijn er merk/modellen die het echte werk bijzonder dicht naderen.

Maar, het wordt hier door de “puristen” wel vaker geroepen, maar ik vraag we toch af of het verschil echt zo groot of klein is.

Niet om te provoceren of iets dergelijks, maar oprecht nieuwsgierig.

2 likes

Mijn Pagani is wel echt een andere kwaliteit als mijn Watchdives, daar zit duidelijk verschil in.
En men zegt dat die octopus een hoogwaardige afwerking heeft, beter dan de Pagani explorer variant.

Dus, voor zover ik kan beoordelen zit daar wel verschil in.

Allemaal goed en wel, maar er zijn ook leuke originele chinezen en die zien we graag wél. Dus komen we hier af en toe neuzelen.

2 likes

En terecht. :+1:

Mijn Chinese SKX007 is gewoon béter dan het origineel. En goedkoper.

1 like

Ik heb de Alpha Explorer 36mm en deze bevalt mij uitstekend.
Zou voor jou alleen de gewenste 100m waterdicht niet hebben (5atm)

1 like

Dan noem je ook wel een modelletje op :sweat_smile: de gemiddelde skx is gewoon een rammelbak maar tof vanwege de inmiddels behaalde cultstatus

1 like

Hij is prachtig! Heb alleen wel de verkeerde kleur wijzerplaat binnen gekregen. Dus nieuwe is onderweg. Maar top staaltje werk dit. Zit ook best fijn… niet verwacht :thinking:plus scredown crown ook nog

5 likes

Ondanks mijn duurdere horloges, gaat deze nagenoeg niet van mijn pols. Wat een heerlijk horloge en verliest nagenoeg geen tijd.

8 likes

Die kroon, is dat gewoon een M6 bout? Hoeveel moment moet je die geven?:rofl:

Just kidding, mooi horloge!

1 like

Whahaha echt he

Hoe is de afwerking ? Als je het vergelijkt met Cronos, Sugess

1 like

Vanzelfsprekend een meesterwerk op hommageniveau

1 like

Ik vroeg het niet aan jou !

1 like

Vraag… Die render is toch anders dan het exemplaar wat je ontvangen hebt?
Lijkt wel alsof men er na het ontwerp achterkwam dat het uurwerk wat te klein was waardoor de handen te kort en het datum venster teveel naar binnen staat of zie ik dat verkeerd…

1 like

Jup! Je hebt gelijk. Maar dat scheelt eeeecht weinig. Al met al, is dit echt topnotch hoor

Nja cronos en sugess zijn ook duurder en kwalitatief echt wel beter afgewerkt. Specht & sohne is qua afwerking niet heel geweldig hoor! Maar gezien de kasten vrij oke zijn, dacht ik dus met het bandje van och god ben benieuwd… maar hij zit gewoon serieus dik goed! Ben vooral blij met hoe dun hij oogt. Brushing ook echt netjes gedaan. De foto’s ogen net zoals hij in het echt is vind ik. En je weet dat ik moeilijk ben :grin::muscle:

1 like

Als ik het niet heel erg mis heb, beb ik die nu.
Hier is ze op haar laatste adres, hier blijft ze.

1 like

Mega pluspunt btw… hij is meer waterdicht dat ik dacht! Ringetje in het schroefdraad, en in het kroontje! :partying_face: ga er zeker niet mee zwemmen, maar het kan echt wel denk ik. In iedergeval kan hij gerust ontzettend nat worden zonder zorgen te hoeven maken :grin:

1 like