Horloges uit "Middle Kingdom"


Prima horloge heb hem ook in het rood
Gewoon heel goede kwaliteit!
Kan ik vast wennen aan de echte!
Die komt er nog wel een keer!

11 likes

Leuk ding! Hebben deze saffier en solid endlinks?

solid endlinks? wat bedoel je daarmee ?

1 like

Of de uiterste link van de horlogeband massief staal is, of verbogen plaatje (hollow end link).

Bijv. Rolex Solid End Link versus folded:

image

7 likes

Aha dankjewel voor de uitleg.
Zo leer je hier nog eens wat van je HF vrienden.
Het zijn Solid Massief end link.
Niet verkeerd dit horloge bandje.
Vele malen beter dan Invicta (met uitzondering van de Grand duiker)

2 likes

Maar deze is ook heel mooi en goede kwaliteit !
Zeker voor die prijs !
Met zicht bodem!
Corgeut 2

18 likes

Afgelopen dagen heb ik 2 nieuwe horloges binnen gekregen. Op beide boxen staat wel ergens vermeld “made in China”. Van de 1e wist ik het niet zeker, van 2e wel uiteraard.

NA 1: Paul Rich Pillars of Creation 2nd edition automatic



NA 2: Pagani Design PD-1645 (echte deskdiver)

Het prijsverschil tussen deze horloges was 290 euro waarbij nr 2 saffierglas heeft en nr 1 niet. Beide hebben de NH35 aan boord met zichtbodem. Nr1 voelt heel solide en het horloge is zwaar. Nr2 is de band lichtgewicht, beetje “Vostok” achtig.

Voor de Paul Rich had ik hogere verwachtingen “een microbrand wat z’n best doet” door mindere QC is dat niet uitgekomen. Ik heb wel binnen een dag een compensatie teruggestort gekregen op mijn Paypal account ipv terugsturen. Support reageerde binnen een half uur.

Sidenote:
Ik had bijvoorbeeld voor 100 euro minder een extra Brunmontagne gehad :roll_eyes: ipv de PR, leergeld :slightly_smiling_face:

4 likes

Die Paul Rich heeft exact dezelfde case en band als mijn Cadisen van € 60,-…

6 likes

Vandaag één van de populairste Chinese specials om: De 43mm Pagani ‘Design’ Hulk hommage.

13 likes

En hoe is die!
Beetje kwaliteit of niet?

1 like

Ben redelijk onder de indruk ja. Voelt onwijs goed, band is zeer solide. Kroon draait zelfverzekerd vast en het Seiko uurwerk loopt erg accuraat voor een Seiko uurwerk. De keramische bezel is net niet uitgelijnd helaas, dat is m’n enige irritatiepuntje. Mijn vader heeft er 3(!) in verschillende kleuren en die zijn allemaal top, op één na, die een klein stofje heeft op de wijzerplaat. Al met al, voor 6/7 tientjes onwijs veel horloges voor het geld.

2 likes

Ja klopt ik weet het, iemand verdiend grof geld met die dingen! Rolex praktijken :rofl:

1 like


Chinees als ontbijt.

7 likes

Parnis Flieger vandaag.

9 likes

Ben wel nieuwsgierig gisteren werd een pagani aangeboden in het blauwe maar die was snel weg, vindt het zeker de moeite waard om is te proberen.

1 like

Gewoon doen. Voor dit geld kun je je er geen buil aan vallen.

1 like

Er is altijd wel een “sale” op Ali. Gewoon lekker proberen, voor 60 euro vind je niks beters. Als je iets meer uitgeeft kun je terecht bij Steeldive en is je horloge ook 200m waterdicht.

1 like

Had al op Ali gekeken maar er schijnt verschil in te zitten wat uurwerk betrefd,
Reviews die ik gelezen heb bleek dat er geen Seiko NH uurwerk in zat en geen saffier, zou kunnen dat dat om een voorgaand model gaat.

Ziet er mooi afgewerkt uit dit horloge! Zijn deze 40mm? Vind de pagani net een slagje te groot met 43…

1 like

Goed kijken naar de omschrijvingen… Fabrieken proppen alles wat ze kunnen in horloges, maar de sellers geven vaak wel goed aan welke variant het is.

Zo heb ik een starking met miyota, en dat ding is er ook met een DG-uurwerk.

1 like