Horloges uit "Middle Kingdom"

Leuk topic :grinning:

Hier is mijn San Martin.

11 likes

Heb er een besteld, omschrijving staat Seiko NH uurwerk, saffierglas, ben niet zo thuis in het Ali wereldje, je had de optie om vanuit Tsjechië te laten verzenden.
Ik ben benieuwd.

2 likes

Ook van die optie gebruik gemaakt?

1 like

Ja, of had ik dat niet moeten doen.

1 like

Mooi! Zal je niet tegenvallen.

1 like

Maakt voor dit soort bedragen nog niet uit… maar per 2021 is dit soort post uit china niet meer gratis.

1 like

Prima afwerking. Idd 40mm.

1 like

Ja, juist wel. Scheelt je in ieder geval mogelijke extra kosten.

Maakt voor alles boven de 22 euro wel degelijk uit.

1 like


Om mijn Paul Rich te compenseren heb ik deze besteld op Aliexpress
Enorme klatser!

En weer een nieuwe horlogedoos, kunnen er 10 extra in! :grinning:

11 likes

Die is gaaf!

Een Addies

6 likes

Het werd of de Tuna of de andere, toch de andere gekozen. Maar die is ook wel ontzettend dik ja, gewicht 200 gram minstens denk ik?

Nee joh geen 200 gram. Hij is wel robuust, vooral met de standaard stalen band er op.

Deze bestelde ik in februari en in juni had ik hem nog niet ontvangen. Met succes een dispuut aangemaakt bij AliExpress en mijn geld terug ontvangen. Tot mijn verbazing ontving ik in juli ineens bericht met de vraag of ik de bon wilde overleggen van mijn bestelling zodat ze konden bepalen hoeveel BTW ik nog moest afrekenen. Per saldo voor de BTW en administratiekosten €36 euro betaald. En het is echt een fijn horloge met een NH35 en saffier.

Deze Chinees weegt wel zo’n 200 gram:

2 likes

Misschien ook maar eens zo’n ding bestellen voor een paar tientjes, … kijken wat die chinezen ervan gebrouwen hebben :smiley:

2 likes

NA…Beetje ruzie met de sluiting, verder best indrukwekkend. Getwijfeld tussen ‘marmer’ en parelmoer. Deze is toch iets subtieler, oogt zwart in meeste gevallen en in zonlicht zoals op de foto.

7 likes

Erg mooi. Dat is de MOP dial toch?
Hoezo problemen met de sluiting? Een San Martin zou perfect moeten zijn. Zeker gezien de prijs.

2 likes

Wauw, heel stoer!

2 likes

Clipje met dat logo zat vast bij aankomst. Na wat gefriemel kwam hij los. Lijkt nu geen weerstand/verende werking in te zitten en echt een ‘losse’ klik op sluiting. Een youtuber ‘I like watches’ vertelde ook al zoiets als minpuntje in zijn (uitstekende) review.

En inderdaad MOP plaat @The_Don overtuigde me met zijn foto’s hiervan.

2 likes

Ik zou het zeker melden bij Aliexpress misschien sturen ze wel een nieuwe sluiting op (gratis).

Thanks voor de tip, inderdaad direct gedaan. Laten we het hopen, verwacht eigenlijk wel goede service.