Horloges uit "Middle Kingdom"

oscars-standing-ovation

Je hebt dan alleen het transport betaald man :grin:
Dat is idd een Winner :ok_hand:

1 like

Echt goud? :nerd_face:

1 like

Ziet er goed uit!
Ik heb nu oa de gouden versie met groene wijzerplaat in mijn winkelmandje liggen. As maandag begint de Summer sale en denk dat ik deze dan gaat kopen. Heb echter ook twee andere in dezelfde mandje liggen en twijfel nog een klein beetje :thinking:

2 likes

Ik wilde juist de V3 met de witte wijzers en indices.

Kwaliteit is prima qua prijs.

Ben er blij mee

3 likes

Heb zelf ook een Pagani.
Schijnt dat men er geluk mee moet hebben. Die van mij loopt spatzuiver, paar seconden per dag verschil, zowel in de plus als de min. Dus al met al leuk!
:innocent:

Prijstechnisch heel erg aantrekkelijk voor dat geld! En het feit dat Pagani zijn horloges steeds beter afwerkt, nog mooier zelfs! Echter nog niet te vergelijken met San Martin, maar dat merk je ook wel aan de prijs.

ja voor 16 echte €

2 likes

Blijkbaar zit dit model in de pijpleiding voor Pagani….

Wat vinden we hier van?

6 likes

ik heb dus deze kermit uit ‘Middle Kingdom’
naast m’n Citizen verzameling heb ik enkele hommage horloges voor de lol

het is natuurlijk een hommage horloge en de kwaliteit is wat mij betreft goed (al heeft het natuurlijk weinig te maken met high end horloges)

5 likes

De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde met een hevig geïnspireerd design! :laughing:

Als ik met mijn zoontje speel draag ik liever een ali horloge dan een 35x duurder Zwitsers horloge.

8 likes

De wijzers zijn een beetje kort en dun, verder wel een leuke uitstraling.

1 like

Op zich mooi hoor, maar ik vind dat men zich er wel erg gemakkelijk vanaf maakt qua design in dit geval.
Had het leuker gevonden als men het aangedurft had het horloge wat meer eigen smoel mee te geven

1 like

Het is ook een goede manier om te kijken of het horloge wel is wat je hoopte… voor je 7k uitgeeft en als je er daarna achter komt dat het niks is, schrijf je een hoop meer af

8 likes

Nou laat maar weten als die het nest mag verlaten :sunglasses:

een Q&Q uit Hongkong , is vakkundig onklaar gemaakt

1 like

Na erg content te zijn met de witte panda versie, heb ik sinds deze week de two-tone in bezit. Wederom erg happy met de aankoop.

7 likes

Deze bevalt nog steeds meer dan prima… kan hem zeker aanraden.

Lekker handig met de Datum “uche uche” :wink:
En de 24 uurs indicatie is ook een leuke toevoeging.

5 likes


187 euro na prijsaanpassing in de winkelmand
40mm
NH35A
Saffier glas
:drooling_face:

14 likes

dit is mijn kleine side collection 'van Ali’
deze hommages hebben niks met high end te maken maar hebben wel een super prijs / kwaliteit verhouding :ok_hand:

5 likes

Net deze Cronos even gemeten met de app;

8 likes