Nieuwe aanwinst: 100% Chinees product inclusief het Fanzhi M01D uurwerk.
Alleen het originele bandje was oncomfortabel dus dat is door een lederen Hirsch vervangen. Ik draag dressers sowieso alleen op leer.
Lijkt inderdaad erg op een Seiko Speedtimer…
Eindelijk een Chinees die zijn afkomst niet verloochent door het gebruik van de oorspronkelijke karakters.
En een Chinees met een in-house movement i.p.v. een Seiko of Citizen.
Ik heb moeite met al die Chinese look a likes. Een Chinees die zijn eigen weg gaat kan ik echter waarderen.
Dit is toch wel een bijzondere Chinees, of is dit ook een copie?
Mindblowing die bewegende sterren (2 schijven) dus ook de melkweg draait langzaam een rondje
Van een forumlid een mooie Pagani Design Explorer 2 overgenomen, omdat ik een chinees horloge wil uitproberen, erover mee kan praten en nieuwsgierig ben naar de kwaliteit.
Inmiddels een 2-tal weken gedragen in valt tot dusver niet tegen. Als je aan de kroon draait voelt het mechaniek wel anders dan van mijn Breitling of Longines, wat minder solide. Horloge valt op zich ook niet uit de toon in de horlogedoos tussen exemplaren die een veelvoud kosten van een Pagani.
Van deze vind ik vooral het bolle saffierglas erg mooi.
Begrijp je wel, ik heb er ook niks mee. Ik zocht een 70’s style dress watch en vond deze erg leuk.
Ik heb het model nooit gezien dus weet niet of het ergens van afgeleid is. Maar bijzonder is ie wel! En een in-house movement, ook niet onaardig. Staan de planeten van ons zonnestelsel er ook op?
Denk het niet, de windstreken kloppen ook niet helemaal
De bovenste spikkelschijf versprinkt per seconde, die streep sterren doet er een week over om rond te draaien, of langer. Ga ik nu in de gaten houden
Hroadland F018 vandaag binnengekomen.
Valt niet tegen! Lederen band wat stug nog, dus maar even op een mesh gezet.
Zelfs de garantiekaart is met de hand ingevuld overigens. Nog nooit meegemaakt bij een Ali horloge.
Ben er blij mee!
Ziet er top uit
Vandaag eens wat anders dan normaal…
Moet eerlijk zeggen dat het geweldig draagt de 36mm,en sta perplex van de uitstalling en kwaliteit van dit kleine ding.
Dank je! Dit is echt waar voor je geld.
Wat een mooi horloge! Mooie lederen band ook, jammer dat ie nog stug is, staat 'm erg goed. Heel veel plezier ermee! Echt heel veel horloge voor het geld, nog een automaat ook…