Open case back met dit uurwerkje erin ziet er gewoon erg mooi uit
Ja dat is de moeite waard om te kunnen zien…
Blijft een mooi horloge dit. Wat voor bandje heb je erop? Ook uit Middle Kingdom?
Nee. Het standaard bandje was echt Scapino slecht. Dit is een bandje van Geckota.
Ja, heel gaaf ding. Mooie kast en plaats. Wel tikje jammer van de naam, geen idee wie die verzonnen heeft
Thanks , ga eens kijken. Een rallybandje staat nog op de wishlist!
Ik denk een Chinees met een kat. En die kat liep over het toetsenbord tijdens het indienen van de naam…
Het is toch nog geen voorjaar? Maar toch opruim woede en dan kom je vanalles tegen. Zoals deze CCJRU en niet zo maar 1, in China staat er gewoon Chronometer op. Als deze niet uit de “Middle Kingdom” komt weet ik het ook niet meer En alles werkt gewoon nog
Net binnen, mijn Tandorio field watch. Waarom voor een Chinees met Japans uurwerk kiezen als je ook drie tientjes meer kunt uitgeven voor een Chinees uurwerk? De NH35 links laten liggen en all the way gegaan met een PT5000. Net als de Selita SW200 een ETA-kopie. Loopt in elke houding tussen de 3 en 9 seconden per dag en best error tussen 0 en 0.2.
Btw via Ali betaald en geen verdere invoerkosten gehad, totale kosten zo’n 105 euro. Originele band was lelijk, op nato al een stuk beter. Wel wat aan de dikke kant.
Ziet er wel tof uit,hoor goede revieuws erover…mooie specs schinnbaar sublieme lume enz…
Klinkt als een Indiaas gerecht
Leuk horloge wel.
Heel toffe fieldwatch voor dat geld. Nog geen ervaring met de PT5000 maar klinkt goed allemaal. Mooie lage beat error, mijn Merkur zit helaas rond de 1.0 al merk je daar in de praktijk niets van.
Originele Chinese bandjes is meestal niks. Mijn Chinese dresser is ook wat dik voor een handopwinder. Maar al met al ik krijg je erg veel horloge voor je geld en ziet het er prima uit.
Veel plezier ermee!
N.B. Wel benieuwd wat een PT5000 beter maakt dan een NH35A
Toffe duiker! Mooie klassieke uitstraling.
Een NH35 is een instapper, met ik geloof 21,600 vph. De PT5000 is hetzelfde als eerder genoemde selita en ETA 2824-2 en zou iets verfijnder moeten zijn. Tikt ook wat vaker met 28.800 vph. Ze staan behoorlijk goed bekend.
Welk type clasp zit er bij jouw op?
Zeer nice. Is dit de donkerblauwe versie? Heb deze als volgende aanwinst op het oog…
De pagani design variant, geen slideclasp.
@Veshantunte
Dit is de glanzend zwarte wijzerplaat. Blauw is van de buitenlucht denk ik of een AR coating aan de binnenkant.