Komt erop neer dat de gulle mensen en de gierige mensen elkaars meningen niet kunnen accepteren.
Hahaha ja OK maar in zo kleine kring is wel een beetje de uitzondering natuurlijk 
99,9999999999999999999999999% van de wereld wist natuurlijk ook niet dat ik trouwde, maar desalniettemin mocht de rest van de wereld op mijn trouwdag respectvol de tyfus krijgen 

Elk woord gemeend
Dan heb ik maar geen vrienden.
Hell no. Zou zeggen je kunt de pot op met je horloge koop er zelf maar een. Mijn horloges worden door mij en door mij alleen gedragen.
Of schrijf een review 
Nooit, nooiter, nooitst.

Review?
Pronken met dure spullen van een ander om je groter voor te doen dan je bent. Ik vind het triest. Ik vind je een toffere gast met een eigen Casio op je bruiloft dan met een geleende Rolex.
Beoordeling. ( dacht dat jij van de engelse termen was
)
ok wacht ff…
Laten we even een voorbeeld maken, ik ben de beroerdste niet.
Je beste vriend Hans, net afgestudeerd, net leraar op een basisschool, net een nieuw huis, gaat over 3 maanden trouwen. Niet teveel poespas, gewoon een mannetje of 25, nette broek-jasje-overhemd, casual, met een paar glimmende schoentjes eronder. Hans, je beste vriend al 25 jaar lang, draagt nooit horloges. En dan gaat de telefoon :
Hans : heeeeeeeey Sion, gabber van me, alles goed?
Jij : heeeey Hansie, gappie van me, lekker man, jij ook ?
Hans : jawel, beetje zenuwachtig voor de grote dag, het begin van het einde he 

Jij : hihihihi zeg dat wel Hansie
Hans : wat ik wou vragen…jij hebt dat mooie horloge, met dat mooie leren bandje. Die zal fan-tas-tisch bij mijn nieuwe schoenen staan. Het zou echt een eer zijn om die te mogen dragen op deze mooie dag, beste vriend van mij. Mag ik dat horloge 3 uurtjes dragen ?
HELE LANGE STILTE
Jij : nee Hans. Jij kan dat niet betalen. Dus jij verdient dat ook niet. ( = sloeber met je kutbaan ). Jij krijgt van mij helemaal niks, had je maar elke maand geld opzij moeten leggen toen je stond af te wassen in de kroeg. Met je zwangere wijf en je nieuwe huis.
Hans : 
Zit ik zo een beetje goed qua jouw gedachtes?
dat snap ik ja.
Welke wil je lenen? 
Dat jij nou alleen maar troep hebt …
Het gaat hier tenslotte om:
En niet om het afmaken van je leuke tenue met iets geleends.
Steek die kermisprut van jou maar waar de zon niet schijnt. Imago is alles hè, het gaat niet om mooi, het gaat om duur. 
Jij leest mijn gedachte compleet accuraat.
Je zou het pronken kunnen noemen. Maar als jouw beste vriend jouw vintage Longiness wilt lenen, omdat die zo goed matched bij zijn schoenen, is dat gewoon er goed uit willen zien voor een dagje.
Ik zou het zelf nooit aan iemand vragen, en een duur gouden horloge lenen puur vanwege een bruiloft is inderdaad te lullig voor woorden, maar een bepaald oud horloge met een bepaalde uitstraling is toch heel wat anders.
Zou er ook maar iemand op de bruiloft zijn die het opvalt wat de goede man voor horloge omgeeft. Laat staan de combi met zijn schoenen?

ik lees bij de TS namelijk dit :
het gaat nou om 2 verschillende dingen, patsen met de glimklok of iets van een accessoire .De eerste is zielig, dat klopt. De tweede geen probleem voor mij.
NEE en nog eens NEE