Horloges waar we helaas naast hebben gegrepen

Ik heb dit helaas wel eens met een persoon meegemaakt. Ik was helemaal verliefd tot over mijn oren. Alles gedaan om er wat van te maken en samen gelukkig te worden. Uiteindelijk wilde hij zijn vrouw en kinderen toch niet verlaten voor mij. Ondanks mijn gebroken hart ben ik blij dat wij toch nog als vrienden contact hebben en dat wij samen al een tijdje toerritten organiseren.

18 likes

Stoppen we daarom steeds bij die parkeerplaatsen? :joy:

18 likes

:joy::joy:. Ja die ook net te krap zijn.

2 likes

Hou maar op…

De Universal Geneve Nina Rindt toen deze nog voor onder de onder de 3k in zeer goede staat te vinden was…

Deze was ook voor ongeveer die prijs op te pikken destijds…Gevalletje laat maar, komt wel een keer… :joy: :+1:

Deze 2 hadden al mijn stommiteiten qua horlogeaankopen recht kunnen trekken inclusief een leuk budget om een rits toolwatches aan te schaffen uit de b garnituur, Sinn Squale Hanhart Tutima enz…

6 likes

Een mint 14060m voor 3900 euro.

3 likes
1 like

Via een dubieus kanaal werd deze aangeboden;

Ik heb contact gelegd met de koper en kwam er al snel achter dat hij deze ook op C24 aan had geboden en ook daar had gekocht via ‘trusted checkout’. Het betrof een exemplaar uit december ‘22 en ongedragen. Uiteindelijk contact gelegd met de verkopende juwelier in Italië de de verkoop bevestigde. Toen ik genoeg speurwerk had verricht was het horloge gereserveerd……ja, daar ben ik wel even ziek van :frowning:

2 likes

Ja zou voel je dan met zo’n klok :joy:

Wat erg voor je. Ik huil met heel m’n hart :broken_heart: Jullie zouden zo’n mooi setje zijn. Ik ben nu zo van slag dat ik mezelf ziek ga melden :face_with_head_bandage:

3 likes

Net besproken. Kon m nog es passen maar daar bleef t bij :confounded:

12 likes

Deze? :sweat_smile:

3 likes

Ik weet de huidige prijzen niet zo goed, maar voor dat bedrag (iets minder) heb ik die van @Jurk net overgenomen. Was dat een goede deal?

3 likes

Ja, daar kun je je geen buil aan vallen denk ik. Tenzij de wereldeconomie in elkaar stort door ome Poetin. Maar dat zal wel loslopen.

1 like

Als het een full set is, is dat redelijk. Geen megadeal zoals die CvdK, maar prima.

3 likes

Blijft toch vreemd dat ik dat ding zo moeilijk kwijtraakte dan.

2 likes

Horloges waar we helaas naast hebben gegrepen?

Hmm dat is mij vaak genoeg overkomen heel vroeger…

36 likes

Dat ‘Buy the seller’ is vrij hardnekkig inderdaad.

5 likes

Deze. Binnen de minuut gereageerd maar er was iemand eerder. Deze liefhebber Semi handelaar heeft het horloge vervolgens binnen 2 weken doorverkocht. Doet nog steeds pijn.
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-rolex-submariner-14060m-2003/325466

2 likes

Klopt. Ik moest mijn lichamelijke integriteit streng bewaken.

2 likes

Er staat eer een te koop in het blauwe gedeelte…

2 likes