Vanaf woensdag zit ik een paar dagen in Barcelona. Iemand toevallig tips voor een (vintage?) horlogewinkel, lokaal merk of andere tips op horlogegebied? Tx
Mijn tip is om niks met horloges te doen in Barcelona. Sterker nog, mijn tip zou zijn om Barcelona gewoon links te laten liggen, maar dat moet je zelf maar gaan ervaren, of je dat ook vindt.
Ik wens je er veel plezier, meer dan ik had. Mijn meest actieve herinnering is dat het übertoeristisch is, en dat ze me hebben geprobeerd te beroven. Van een simpele Grand Seiko quartz, nota bene. Dat was vorig jaar. De Grand Seiko heb ik uiteraard nog. Goeie sluitingen.
Die berovingen hoor ik helaas vaker. Maar de stad links laten liggen: zeker niet. Er wonen meerdere vrienden van me en keer op keer denk ik: wat een mooi leven hier. Cultuur, eten, mensen, atmosfeer… een horloge mekka lijkt het echter niet te zijn…
Ik heb hele mooie herinneringen aan Barcelona. Helaas geen tips voor horloges maar het is een geweldige stad. Heel veel plezier in Barcelona.
Een hoofdstad? Van Catalonië?
Onze vrienden van
Is denk ik wel de moeite waard.
Barcelona is toeristisch maar tevens de moeite waard. Met een kostbaar horloge om niet de veiligste plek. Heb je tijd om met de trein naar Girona te gaan? Goede horloge adressen en veel veiliger
Helemaal gratis!
Diverse boutiques op de Passeig de Gracia…
Geweldige stad! Afgelopen jaar nog met het gezin (en horloges) geweest en topweek gehad. Tuurlijk moet je een beetje opletten maar dat moet je in Amsterdam ook. Qua horloges vond ik de Tudor boutique echt tof, lieve mensen en alle tijd om te passen.
Fantastische stad is het, ik heb er zelf met enorm veel plezier gestudeerd. Geniet ervan! Die horloges komen wel een andere keer
Aan de Passeig de Gracia zit een tudor boutique evenals een chique A merk horloge zaak.
Het is sowieso een mooie straat om door te wandelen overigens. Leuke rooftop bar bovenop het Majestic hotel.
Wat een levensgenieters hier op het forum
Kun je me in zoveel woorden uitleggen waarom Spaans eten zo goed is?
Enfin, ik raad TS aan om een tripje Istanbul in te plannen ter vergelijk. Altijd leuk, a propos rooftop bars rond Galata.
…elk hotel.
Barcelona…prachtige stad! In 1970 geboren en opgegroeid aan de Calle de Europa. En na de verhuizing later naar NL nog vele keren terug geweest.
Zucht… ga niet naar Spanje dan.
Alsof Istanbul nièt toeristisch is.
Tja, ik moet er steeds voor werk heen. Weigeren is ook zoiets.
Rabat. Vorig jaar nog een Panerai Quaranta opgepikt voor een mooie prijs
Ik blijf het een leuke stad vinden.
Union Suiza kan ik aanbevelen. Erg mooie zaak met vriendelijk personeel.