Horologisch dilemma 4.0: De Dresser!

Ik ben normaal gezien niet de grootste fan horloges met rechthoekige kast, maar die Reverso is wel de nagel op de kop. Kan m.i. toch net niet opboksen tegen de Ultra Thin Moon, wat een schoonheid :heart_eyes:

1 like

Dress watch -> vintage. Niks dat het haalt bij een stijlvolle vintage dress watch. Scheelt je nog een boel geld ook.

1 like

Doe eens gek. Een Moser Venturer Small Seconds

6 likes

Die is grooooot; 42mm

1 like

40 joh

1 like

Van deze drie de Reverso van @Bwatched. Prachtig :heart_eyes: mja ben bevoorrecht heb m mogen passen.

Panolunar vind ik ook erg dik.

Mut jaren geleden omgehad, vind ik erg duur geworden tegen list maar naast de Lange maanfase wel de enigste maanfase die ik ooit nog zou overwegen. Lastig… Maar Reverso wint.

1 like

1 like

https://www.longines.com/en-us/watch-the-longines-master-collection-l2-909-4-92-0

Idd een serieus gaaf horloge @anon23521125EV :ok_hand:

1 like

Blijkbaar in beide maten verkrijgbaar. Mooi, de 40mm is misschien best nog draagbaar.

2 likes

Eens, ik vind die small second wel erg mooi maar zou bij een reverso toch ook graag een kijkbodem hebben met wat extra wijzers.

1 like

Grand Seiko geen optie?

Hier is ook helemaal niets mis mee. Integendeel, schitterend horloge.

1 like

Deze bijvoorbeeld

9 likes

36 of 38 zou mooier zijn … maar tof ding.

1 like

Heb ik niets mee. Super mooi afgewerkt en alles maar het doet me weinig.

1 like

Ja, ik mis zelf :butterfly: hoor als ik naar dat ding kijk. Moderne Longines design vind ik doorgaans nogal gewoontjes. De heritage lijn terzijde dan :+1:t3:

Ja akkoord. Beetje zielloos… maar dat vind ik zo’n beetje van alle Swatch merken…

1 like

Ik vis de MUT schitterend, heb hem al heel lang op mijn “ooit komt ie er” lijstje staan.
Maar als ik hem naast (over) der GO zie, is ie misschien wel té perfect. De asymmetrie van de Panomatic is ook erg aantrekkelijk!

Ja, dat heb ik ook. Op zich mooi, en Longines is echt een gaaf merk. Maar de vormentaal is dertien in een dozijn. Had ook een Chinees plakding kunnen zijn.

Deze. Punt.

3 likes