Horologisch dilemma

Precies.
Een mooie Enicar, met krasjes…

1 like

Plaatje?

image

zenith_chronomaster_el_primero_38mm_03.2150.400_69.c713

8 likes

Die wittnauer… :heart_eyes:

2 likes

Vergeten te vragen wat er zoal uit eigen tuin kwam,
maar het is echt niet zo heel beroerd gesteld met de kwaliteit. Daarnaast had ik mijn vrouw - om het on-topic te houden - een Explorer omgespannen dus was zij op voorhand al in haar nopjes ondanks de inderdaad wat vettige jus :rofl:

3 likes

:grinning:
Erg aantrekkelijk ziet dat bord eten er niet uit nee. Wel knap dat die jongens met hun concept zo’n succes hebben. Maar ik ga persoonlijk ook liever ergens anders heen moet ik zeggen.

Doe mij dan maar de zenith of een van die twee zodiacs, die zijn allebei erg mooi!!!

1 like

Het was wel lekker hoor! Het is een soort McDonalds voor biefstuk. Het heeft in ieder geval weinig cachet.

1 like

De IJslanders zelf gaan met hun kinderen soms naar de bezienswaardigheid genaamd bos :joy: Had er familie wonen, althans niet in het bos maar gewoon in Reykjavik. Zit trouwens ook een high end horloge ontwerper.

1 like

Die horloges…:heart_eyes: met name die Zodiacs, Wittnauer, Heuer en Rotary Aquaplunge :heart_eyes:

1 like

Ik zie een bord met een rommelig bruine stapel en bacon daar bovenop. Niets noopt mij m’n mening te veranderen.

Ik ben als een kind zo blij dat ik niet de enige ben voor wie het oog ook wat wil.

Pics or it didn’t happen, misschien is er een IJslands pareltje wat @RLC aanspreekt. Je weet het nooit. :slight_smile:

2 likes
3 likes

Kost een bak aan tijd om dit soort horloges te in deze staat vinden…

Ik geef ze als ideetjes maar denk niet dat @RLC iets in deze geest gaat kopen, gaat voor status en horloges die zo veel voorkomend zijn dat je de “waarde” in chrono24 kunt volgen.

3 likes

Op zich kan ik het concept van Loetje nog wel waarderen, ware het niet…die sneetjes Aldi wit van €0,59 per brood die je erbij krijgt om je bord met jus mee af te soppen

Echt serieus hoe bedenk je het en wat nog erger is: mensen doen het ook nog :nauseated_face:

Dank je. Interessant om te zien, geen interessante horloges. Ik vrees dat het nog steeds een Rolex wordt voor de TS.

En het erge is dat Aldi tegenwoordig beter brood maakt dan ze bij Loetje serveren.

2 likes

Klopt. Blij dat jij deze mooie vangsten wel blijft delen! :+1:t2:

1 like

Tuurlijk voor minder doet de TS het niet meer. Haha wat een gebash op Rolex weer zeg. :sweat_smile:

Ik zal deze week even op Instagram mijn horloges aanbieden. Kijken of ik beet krijg aldaar. Dat zou de keuze wel makkelijker maken. :yum:

Momenteel neig ik het meest naar de Explorer II Polar! Pooolllaaaaaar fuckers! :sunglasses::+1:

3 likes

5 of 6 digit polar?

1 like

Als er drie horloges uitgaan dan een kers verse bij de AD. Als iemand een mint 5 digit aanbied ter ruil voor twee van de 3 dan wil ik daar nog wel over nadenken. Maar hoeft allemaal niet over een dag ijs te gaan. Ik heb geen haast

1 like

Uitdaging! Maar goed dat je er uit bent. Succes met de zoektocht!

De 16570 is echt heel gaaf :heart_eyes: