Bespaartips: Je kan auto’s ook inruilen en Speedmasters kun je verkopen in plaats van in de kliko te gooien.
Heb je er gewoond?
Helaas niet.
Heb er drie maanden gereisd, en er woont familie.
Dat ging over een Porsche 911 4GTS. Als men dat een slechte auto noemt terwijl het referentiekader een koekblik is, dan is men niet goed wijs.
Vanaf de foto’s trekt de zwarte Explorer II me misschien meer. Maar ik kan me voorstellen dat je voor jouw collectie een witte plaat wil toevoegen en voor de polar gaat.
Lastige keuze maar ik zou wel altijd rekening houden met m’n huidige collectie en kijken wat daaraan complementair is.
Van die drie de tweede,maar dan niet in Boring Black, zonder puberpuist, en met de blingier band en ditto bezel. En iets compacter.
Ik begrijp dat het een eenvoudig klusje is om ze te verwijderen zonder sporen na te laten, aangezien Rolex niet doet aan AR coatings.
Behalve dan dat er onder de loupe (loep) wel AR coating zit. Zo heb ik ooit begrepen.
Polar is te groot voor je. Viel tegen in het echt.
Koop dan een 16570 polar.
Haha no way dat RLC zelf gaat klooien aan een Rolex van 7k plus
Anders zou ik wel voor de Oyster Perpetual 39 in het zwart gaan. Die heeft geen datum.
Mijn pols kan toch wel een 42mm aan?
Vast, maar vond hem zelf niet zo mooi en redelijk lomp ogen.
Ga hem eerst eens zelf passen. 1x passen geeft je een beter beeld dan 20 meningen. (Welliswaar over Loetje, pvc vloeren en andere onzin weer).
De 16570 is een mooiere afmeting, future classic en een mooie toevoeging.
Eerst moeten die 3 andere horloges eruit voordat ik toe zou slaan
Zet ze dan gewoon te koop i.p.v. halfbakken aanbieden in dit topic.
Je kan het 10x herhalen, maar zet ze gewoon in het blauw voor een scherpe prijs.
Ben je ze zo kwijt.
OK. I stand corrected.
Ik kan een Speedy goed hebben, maar een Polar 42mm is echt te groot voor me.
Da’s een slechte auto, geef mij m’n Megane maar.
Waarom? Omdat de Porsche minder baggage kan vervoeren dan m’n motor. Je moet iemand die auto’s als pakezels beschouwt geen jachtluipaard aansmeren.
Sja… De Blauwe met sunburst en explorer 3-6-9 plaat is fantastisch. In 36mm.
Een waarheid als een koe.
En de tweede.
Als je die loep er met een föhn afhaalt kun je direct de AR even wegschuren.
Op mijn pols prima hoor. 17,5cm, voor wat het waard is. De 49mm lug to lug is mooi van maat.
Zo vind ik het font en de GMT wijzer mooier op de 42mm dan op de 16550 en 16570.
De overgangen op de kast? Ben ik niet van onder de indruk, dat doen ze bij de GS strakker. Sorry heren.
Het datumvenster is dan wel weer leuk, da’s net alsof je naar de cut-out van een emaille wijzerplaat zit te loeren. Het is de anti-these van strak, maar samen met het koddige font op de bezel vind ik 'm bijna net zo leuk als de Sumo.
Ga nou maar passen, dan kun je eens zien of het wat is. De 16550 moet je niet hebben, ik vind die verkleuring van die wijzerplaten echt onvergeeflijk. De 16570 heeft een spinkig GMT wijzertje en een te iel font op de bezel, maar soit, als het kleiner moet moet het kleiner.
Pardon, dat was geen gefundeerde mening. Ik had 'm slechts 10 minuten vast.
Maar dat maakt het toch geen slechte auto. Misschien not the car for you, maar ik durf te wedden dat die Porsche vele malen beter rijdt en beter gebouwd is dan zo’n Franse sleurhut
Dit is een beetje hetzelfde als een Bentley of een Rolls Royce en slechte auto noemen omdat je niet van hout in je interieur houdt. Of een Ferrari of Lamborghini een slechte auto noemen omdat je toch niet harder dan 100 mag.
Dat het voor jou niet de juiste auto is is een ander verhaal, maar dat is wat anders dan het product zelf slecht noemen. Dit is overigens wat veel Rolex haters ook doen qua argumenten voeren. Rolex is bad because it is too expensive. Nee Rolex is wellicht niet voor jou omdat hij te duur voor jou is. Objectief blijven mensen.