Horologisch dilemma

Plakbandje over de sluiting. True story.

@RLC: Dark rhodium vond ik in het echt altijd enorm tegenvallen, super op de foto’s, grijze muis om de pols

Die Polar daarentegen is precies andersom. Die is in het echt geweldig, vraag maar aan @Fate_Amenable_To_Change.

En wat dacht je van een Railmaster? @tompj heb ik het goede model te pakken?

Oh en doe mij die Seamaster 600 maar. :wink:

2 likes

e700405a38a0503bcd29a925cb858543.jpeg

2 likes

Wel nog een Seikootje erbij :joy:

1 like

Alles goed daar in de Schilderswijk?

10 likes

:thinking:

Ik kan al die horloges die Ralph op de arm/pols heeft helemaal niet betalen man. :joy:

3 likes

Was de foto van de tuin nou zó erg, of heb ik iets gemist?

3 likes

Dillema. :joy:. Je kunt het horlogegedoe ook overdrijven, zelfs op HF. Het lijkt weer een post om nog nog nog een keer die foto’s te spammen die we nu echt wel gezien hebben. Koop wat je mooi vindt en basta :muscle:t2:

5 likes

Nee. Een Cartier Tank is leuk voor erbij, maar mijn hart gaat pas echt sneller kloppen van een tweede Rolex. Ik ben meer en sport watch guy kinda guy

2 likes

september 2019:

oktober 2019:

Nu:

Ben jij nou speciaal op het forum gebleven om dit soort berichten te kunnen posten? :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ah, je wilt op deze manier het forum verlaten. Dat kan natuurlijk ook.

7 likes

Inderdaad de proleticus giganticus is een uitstervende soort en gelukkig maar…

4 likes

Snap niet dat je nog reageert :grinning:

doei :wave:
@youngwatchenthousiast
Zo mag hij ook toch?

2 likes

This topic is temporarily closed for at least 24 hours due to a large number of community flags.

Hoi :wave:

Van mij wel

2 likes

Jeetje, acht horloges!

Toch hoop ik oprecht dat je persoonlijkheid minder saai is dan deze collectie.

Merendeels uit de rolex stal

Merendeels donkere wijzerplaat

Geen “afwijkende” vintage horloges

Geen leuke verhalen over de herkomst van je horloges bv uit je familie of de jarenlange zoektocht naar juist dàt model

Geen uniek horloge met een verhaal over de unieke historie van dat uurwerk…

Ff heel eerlijk…

Wat een goedkoop geheel (en dan doel ik niet op de geldelijke waarde. Er is zoveel meer op horologisch gebied.:see_no_evil:

Deze collectie voelt als:
Geen krant lezen, geen pubquizzes, geen museumbezoek, geen vrijwilligerswerk, niet trouwen met een feest maar een geregistreerd partnerschap, pvc op de vloer in plaats van hout, geen krantabonnement, geen opiniebladen, liever geen glas wijn, Stone Island gear, uit eten met een biefstuk bij Loetje of een Hermes schotel bij de Griek, elders altijd carpaccio vooraf, sky radio, lineaire tv, nieuwbouwhuis buiten stad, net niet optimale leasebak maar wel lage bijtelling, und so weiter…

21 likes

Eén goede keuze heeft hij wel gemaakt: geen IWC ertussen.

6 likes

:thinking:

Je hebt al bakken aan Rolex, ga eens naar andere merken kijken en verbaas je hoeveel mooier die afgewerkt zijn en hoeveel verfijnder de uurwerken!

En ja, je buurman zal dat niet zien nee

3 likes

Ik zou ze alle 3 houden :face_with_raised_eyebrow:

Wel eens met de stelling dat als je wat meer variatie in je collectie wil aanbrengen, je voor de witte explorer moet gaan. Echter, ik zou er niet deze twee tudors op willen inleveren…

1 like