Houten kistje / horloge doos is nu echt klaar + extra foto's

Dat is ook een mooie oplossing, meteen ook genoeg ruimte voor horlogebandjes en wat gereedschap enz.

Als je een beetje handig bent met knippen en plakken kun je zo’n kistje best leuk aankleden :+1:

Laat ik eerst mijn kistje afmaken en wie weet bedenk ik mij over een tijdje en moet het toch weer anders of groter :rofl:

1 like

Fraai Lode :ok_hand:

1 like

Ik heb al gedacht aan een grotere kist of kast, liefst een lade, zoals in de film doctor strange.(graag met dezelfde inhoud)

1 like

Dankjewel.

1 like

Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn.
Ziet er perfect uit,denk dat je veel mensen hier op een idee brengt.

1 like

Dat is ook de reden dat ik alles uitgebreid laat zien … als een inspiratie topic :laughing:

2 likes

Er zijn op rommelmarkten en kringwinkels best wel veel van dit soort kistjes te vinden.
Plaatsbesparend en tegenwoordig zitten er alleen mijn jaren 50 horloges in.
Ik heb nog twee andere kisten met de meer dagelijkse horloges en 1 kist in een kluis.

Maar deze staat ook gewoon leuk in de ruimte met wat vintage stukken in. Die bij inbraak jammer zouden zijn maar geen drama.

1 like

Heb je daar ook een plaatje van ?

1 like
1 like

Dat is inderdaad het betere werk :+1:

1 like

Hier zaten fles wijn in. Plexiglas beschermd nu de horloges. Zit nog te denken om er schotjes tussen te zetten.

7 likes

Mooi gemaakt zeg

Kistjes zijn altijd handig voor dit soort zaken … en of het nu en wijnkistje was of voor tools zoals de mijne maakt niet uit … het gaat om het eindresultaat :sweat_smile:

Ik neem aan dat jouw kistje van origine ook geen horlogekistje was ?
Dan wel zo leuk dat er toch al een venster in zat en met foam kun je in principe ook alles doen :+1:

Dit was een vitrinekast voor bij een juwelier / winkel ?
Dit is uiteraard een kwestie van smaak maar dit was niet de uitstraling waar ik naar streef :sweat_smile:

Maar blijkbaar heb je er wel een paar mensen mee blij kunnen maken :+1:

Ook heel mooi geworden … en het bordje op de deksel is echt de finishing touch :+1:

Netjes, prima toch. Mijn vitrine kan 139 horloges huisvesten

2 likes

:grin:

Ik zit aan 300, laatste keer dat ik geteld heb :joy::joy::grimacing:

send help

2 likes

Send help ?

Je kistje is nu te klein en je hebt een grotere nodig ??
Bel de Klusseniers … :rofl:

2 likes