Hudson's Bay

Is het lijkenpikkerij op horloge gebied of goed zaken doen aldaar zeer binnenkort?
Heel jammer dat er zoveel winkelruimte leeg gaat staan

4 likes

Je hebt jezelf overtroffen. Goede duiding, achtergrondinformatie, kern, afsluiting. Goed verhaal man.

36 likes

Hij is net terug van een flinke schorsing, moet er gewoon nog even inkomen.

4 likes

Tsjonge, het is elke keer wel Hendrik aanvallen op wat kort door de bocht acties he.

Begreep dat hij zeer goede hf meeting heeft georganiseerd, daar hoor je niks meer over. maar wat opmerkingen die wat onhandig zijn en hoppa, een paar aanvallen en wat likes. Nee, dat is klasse.

Nou Hendrik, mijn zegen heb je. Zo’n kansloze zaak als Hudson Bay mogen ze helemaal leeghalen voor een habbekrats.

18 likes

Eensch. Een echt walgelijk topic loopt als een trein momenteel.

Nog bedankt voor je bijdrage :+1:

Welke is dat? Tijdje eruit geweest en check steeds minder onzin hier.

1 like

Waar? Ik werd even meegesleurd, ja. Ook ik ben soms walgelijk. Ik geloof in inkeer, dus weggehaald.

1 like

Verexcuseer mij, ik dacht dat je gezellig mee deed.

Edit, Ik wist het, een marijntje :joy::joy:

4 likes

Ik vermoed het topic 'Wat je wel over je horloge maar niet over je vriendin mag zeggen"

Alphons ik mag je maar soms doe je een beetje overdrijven :wink:

1 like

Ik niet. Ik mag je ook, maar we zien dingen heel anders.

1 like

O maar die is toch wel grappig? Het is het persoonlijke aanvallen steeds. Mag ook niet, maar wel in een ander topic weer dezelfde aanval op iemand die horloge verkoopt voor iemand anders. Ook ooit gedaan, niks van gehoord.

Maar zie ook daar dezelfde figuren met 3 letters in hun forumnaam (nee niet RLC) die weer bezig zijn. Types die een ander wijzen op wat niet mag, maar zelf het schoolpleinkindje zijn. Als het maar in hun straatje past en lekker elkaar kunnen vinden om iemand op het forum te pesten. Vast zelf te weinig aandacht gehad vroeger thuis of op school

1 like

En bij googlen komt hf zo te voorschijn. Leuk, vooral voor vrouwen die interesse in horloges hebben.

1 like

@W.E kan soms vervelend zijn, maar hij bedoelt het goed.

3 likes

Hela, ik heb me ingehouden!

1 like

Drie letters, ik denk dat ik dan één van die ben :grimacing:

2 likes

Had je nog tegoed voor je @ michael360 en ik zijn geen vrienden meer :+1:

1 like

Lol, ik tel het apenstaartje niet mee

2 likes

Ik ook niet, maar die punt is nogal een dingetje.

2 likes