Hudson's Bay

Canadese zakkenvullers, hoef je geen medelijden mee te hebben. Voor mij persoonlijk hebben ze alleen troep op horloge gebied, maar als je het bekoord daar Hendrik, zeker doen. En ze het mes op de keel zetten. Go for iT

2 likes

Off Topic to the rescue! :no_mouth:

3 likes

Ik word niet hebberig van het hudson bay aanbod.
Sneu voor het personeel

1 like

Ontopic: ik vind de Hudsons Bay een betere winkel dan wat tegenwoordig de Bijenkorf moet voorstellen. Ik vind best nog wel eens iets leuks qua kleding bij de HB, maar bij de Bijenkorf is het altijd dezelfde soort dertien in een dozijnkleding. Daar heb ik al een paar jaar niks meer gekocht.

Ik kom er steeds minder, terwijl ik er altijd graag winkelde en ik ben helemaal niet zo’n shopper.

3 likes

Toch best leuke modelletjes soms en met die 50% korting die ze soms hebben ook aantrekkelijke prijzen

O.M G. wat maak ik allemaar weer los…
Moest vooral denken aan de Seiko pressage modellen die al eerder ernstig in de aanbieding waren…

3 likes

Dat is het zeker 1400 mensen die op zoek moeten naar een nieuwe baan.

Ja weet je. Je hebt wat die persoonlijke aanvallen betreft wel een punt. Maar ik vind het andersom ook niet oké dat mensen iets zeggen en er in het topic dat er naast loopt gedaan wordt alsof het nooit gezegd is.

Hendrik maakte laatst een vrij vervelende opmerking (vind ik) en ik snap wel dat mensen daardoor moeite hebben om weer normaal tegen hem te doen. Ik heb een keer mijn mening daarover gedeeld en laat het er nu bij. Maar er zijn mensen die dit meer raakt en ik snap dat ze dat niet 1 2 3 vergeten.

Als je (puur hypothetisch) op de werkvloer een racistische opmerking maakt wordt je daar op beoordeeld als persoon. En dat zijn mensen de dag erna ook niet vergeten

2 likes

En veel al voor de tweede keer in korte tijd

1 like

Snap ik, en zie ook niet alles. Maar om dan in dit topic ergens weer over te beginnen is ook wel een beetje kansloos. En het gebeurt ook bij anderen over onderwerpen die echt nergens over gaan, RLC is namelijk altijd respectvol vind ik en ook daar gebeurt het. Dat zegt voor mij meer over die leden dan over de mensen die een keertje wat doen of zeggen wat op het randje is.

2 likes

Geachte Sjoerd, op sommige reacties reageer ik niet eens meer, maar een racistische opmerking van mijn kant???

Dat was puur hypothetisch Hendrik, de opmerking waar ik het over had was die van de gestolen horloges van laatst

Je moet de 3 alinea’s van mijn reactie even apart lezen denk ik

1 like

Hendrik is een heel goeie en subtiele troll. Volgens mij een best pientere man die precies weet wat hij doet maar vaak de vermoorde onschuld spelen. Lekker vage topics aanmaken maar toch genoeg kruimels achter laten dat mensen gaan reageren en het vuurtje opstoken. Als je dat systematisch doet is het logish dat mensen dan een bepaald idee van je krijgen als er weer zo’n topic geopend wordt.

3 likes

Sorry hoor maar een ieder die het hier ook maar waagt om een horloge te plaatsen welke niet aan zijn standaard voldoet loopt de kans tot op zijn enkels afgefikt te worden.
Plaats je een foto van een Rolex Breitling etc ja dan krijg je waardering Seiko ook dat dan weer wel :grin:

3 likes

het aparte vond ik vooral enkele minuten nadat hij het horloge in het blauw poste in dat topic te reageren dat het niet zijn “zaken” waren haha! Maar andere leden die ook hun eigen horloges in dergelijke topics postte krijgen/kregen ook gewoon opmerkingen daar over, is echt niet iets dat alleen bij RLC gebeurt.

Ah, daar zit het probleem. :joy:

1 like

Precies, maar ik zie zelf het probleem niet. Tenzij je overal op reageert en elk topic volgt. Zulke types heb je nodig vind ik. En nogmaals, blijkbaar zijn de positieve credits alweer vergeten.

@Hendrik is GEEN trol. Mogelijk is hij wat anders af en toe. Daarvoor staan sommigen wat meer open dan anderen.

3 likes

Lachen hoor. Ik lach om mensen die hier echt alles volgen en elke uitspraak terug kunnen vinden. En dan nog zo’n like van iemand die mijn vooroordeel bevestigt. Kliekjes.

1 like

Wow, rustig aan. Was als geintje bedoelt.