Hudson's Bay

U slaat de spijker op de kop Alphons :sunglasses:

2 likes

Maar zo begint alles hier helaas de laatste maanden. En waarom het zo gaat, echt geen flauw idee. Ja, het is een forum. Maar dan nog. In real life zouden we toch zo niet omgaan met elkaar?

1 like

Vooroordelen zijn niet zo handig, een open vizier hebben is vaak beter. Ik heb overigens nog nooit tot een kliekje behoort, ben meer het type EinzelgƤnger.

1 like

Heren heren heren toch
Zullen we weer on topic gaan?

2 likes

Het idee van het UK management was om dit zolang mogelijk stil te houden en met de ā€œkoopgekteā€ van November/December de voorraden te dumpen tegen dikke kortingen, uiteraard is dit niet stil te houden en het via diverse kanten (vakbond en anders stakeholders) bij de media gekomen. Is het rot voor het personeel? Ja.
Echter als je meer dan een half jaar in een winkel staat en je ziet per week minder klanten dan de gemiddelde Action op een zaterdag dan kan je ook je voorzorgsmaatregelen nemen.

Je krijgt een like.

Wellicht reageer ik wat heftig, maar echt serieus, mag het in algemene zin iets minder. Niet richting jou maar in algemene zin. Als iemand echt een foute opmerking maakt, mag daar wel wat van worden gevonden. Maar daarna is het wellicht tijd voor liefde😊

5 likes

En zo is het.

1 like

Dat was voor mij de reden om een H.F diner te organiseren, als men elkaar in "real life " tegenkomt is de reactie vaak toch anders…
Zelfs een heftig getatoeĆ«erde figuur met een teckel kan plots toch een interessant mens zijn…
Groetsels verder allen :innocent:

5 likes

Jij probeert het hier slechts leuk en positief te houden, dat bewonder ik :+1:

1 like

Je hebt gelijk laten we ophouden, komt toch verder niks van.
Uiteindelijk verliezen 1400 mensen hun baan in een tijd dat fysieke winkels toch al onder druk staan. Dat is pas echt erg.

2 likes

Lekker topics blijven maken beste man :+1:
Sommige kiezen er zelf voor om alles te lezen.

Ik vind het altijd wel mooi om te zien :rofl::ok_hand:

7 likes

Ik dacht toen ik jouw avatar zag staan bij dit topic dat je moeite had met

Aangezien jij een mooie sleeve hebt of niet?

Maar ik zat er gelukkig naast :blush:

Haha het zal mij jeuken wat een ander van een/mijn sleeve vindt. Dit geldt voor alles in het leven.

Leef je eigen leven en laat een ander zijn mening hebben. Scheelt een hoop ergenissen :+1:

We maken ons soms veel te druk op dit forum om een ander.

Als de een maffe topics wil openen en de ander 30x zijn horloge wil posten met het serienummer eronder.

Laat toch lekker gaan. Alles bij elkaar maakt dat juist het forum en draagt alles een steentje bij.

6 likes

Lukt me soms wel, maar soms ook niet haha. Ik weet dat ik heftig kan reageren, maar eigenlijk kan ik met iedereen wel een biertje drinken…:wink:

Exact. Zijn mensen met gezin etc. Weer op zoek naar een baan.
Wel zou het handig zijn dat zeker bepaalde middenmoot zaken wellicht wat minder kansen krijgen. Je ziet dat budget of top het beter doen. Misschien goed voor bedrijven maar ook overheden om daarop in te spelen. Indien mogelijk uiteraard.

2 likes

Ik dacht even: heeft @BadgeandBezel een tekkel? :joy::joy:

2 likes

Top instelling, sta ik volledig achter :+1:

1 like

Je baan verliezen is nooit leuk maar er is werk genoeg.

5 likes

Anders in de horeca wel ja, maakt het niet minder vervelend hoor

Jawel, thuis zitten zonder uitzicht op een baan maakt het echt een stuk vervelender.

5 likes

TouchƩ, ik denk dat ik bedoelde. Het is nog steeds vervelend.

1 like