Toch raar je hoort vaak dat winkels steeds meer uit het straatbeeld verdwijnen, hier in Eindhoven is het nooit gelukt om het V&D pand weer een nieuwe bestemming te geven op wat kleine projecten na.
Vaste contracten zijn in deze branche volgens mij ook maar dun gezaaid.
Dank, maar het gaat inmiddels wel alle kanten op
E.o.a,. forum figuur maakt er steeds weer een "off topic "van, maar het gaat mij toch echt over Hudson Bay, en de horloges die aldaar binnenkort met korting te koop zijn.
Maar als ik zeg dat ik het cool vind, streelt je dat wel tochâŠ
Tattoos vind ik vaak geweldig bij mensen staan en is iets wat ik zelf niet snel zou doen. Is 1 vd weinig dingen die bij mij zo werken. Misschien toch maar die tijger op mijn rug nemenâŠ
Het aantal vacatures heeft denk ik te maken met o.a. Het niet geven van vaste contracten. Je wordt als vervangbaar beschouwd door je werkgever. Dan zou ik ook geen zin hebben om nog een keer in zoân winkel te gaan werken en zocht ik het wel in een andere sector
Dat is denk ik voor een grote groep best moeilijk, ben je assertief dan gaat dat wel lukken maar dat heeft niet iedereen in zich.
Velen willen graag blijven doen wat ze kennen dat geeft een gevoel van veiligheid, het is niet een ieder gegeven om daar flexibel mee om te gaan.
Ja, snap ik. Ik ken een paar dames net afgestudeerd van hbo, iets in de trend van administratief medewerker kunnen ze dan gaan doen. Krijgen allemaal 1 jaar contract bij de gemeente en gaan dan door naar de volgende gemeente. Want dan nemen ze gewoon de nieuwe lichting in dienst
Het spijt me zeer hoor, maar leven wij in hetzelfde land? Wat mij betreft zijn deze winkels compleet onvergelijkbaar. Niet dat ik vaak in een Bijenkorf kom, maar daar proberen ze tenminste nog wat ambiance te creëren.
De Hudsonâs Bays waar ik ben geweest waren helwit verlichte rommelpanden waar stapels plastic schoenen voor richting de honderd euro per paar liggen te verstoffen. Echt een zielige druilerige bende. Ik snap dat het niets geworden is.
Maar goed, ook in de Hudsonâs Bay kom ik weinig, dus ik zal het wel helemaal verkeerd zien.
Ik had dit bericht niet moeten schrijven en nu ben je er al op aan het reageren. Shit.
Ik denk dat zulke winkels geen toekomst hebben. Ik woon vlakbij de Bijenkorf en Hudson Bay. Maar ik koop er niets. Laat het lekker thuis bezorgen door de goedkoopste aanbieder.
He he, eindelijk iets waar we het over oneens zijn.
Het aanbod van beide winkels (los van de sfeer dan) lijkt echt heel erg op elkaar. Maar wellicht dat het ook per winkel verschilt hoor. De Hudsonâs bays en Bijenkorven waar ik ben geweest leken in ieder geval enorm op elkaar
Volgens mij onstond daar de tumult meer omdat iemand een mp link plaatst, terwijl dat horloge ook in het blauwe deel staat onder de naam van die iemand.
On topic, een Intra matic van 38mm met 50% korting zie ik wel zitten. Zelf vind ik het jammer dat ze weg gaan, veel leuke winkels zijn er niet meer als ik ga winkelen in Breda.
Ik had mijn bericht helemaal niet moeten typen. Ik kom niet genoeg in deze winkels.
Ik was toevallig twee weken geleden of zo in de Bijenkorf in Amsterdam. Ik wist niet wat me overkwam! Alle bordjes zijn in het Chinees, er was gigantische drukte, er liepen alleen maar onbeschofte mensen, iedereen was ontzettend luid, het was een waardeloze ervaring. Ik heb nauwelijks naar het aanbod gekeken omdat ik me er zo slecht op mijn gemak voelde. Mijn vriendin heeft wel een fatsoenlijke portemonnee voor me kunnen kopen bij de Bijenkorf in Amsterdam, een tijdje geleden, en ook kunnen omruilen toen bleek dat die niet goed gestikt was. Hudsonâs Bay heeft volgens mij geen fatsoenlijke leren portemonnees, maar alleen van die plastic rotzooi die dan wel evenveel moet kosten.
De Bijenkorf in Den Haag vind ik fijn en is compleet onvergelijkbaar met Hudsonâs Bay. Dat is een knusse tent met een overzichtelijk concept van âshop in shopâ.
Juist. Zo zie ik het ook. En dan heb ik het wel enkel en alleen over Amsterdam, over andere filialen kan ik niets zeggen. Ja, de Bijenkorf in Amstelveen is niks.
Daar ben ik ook wel eens geweest, dat was laten we zeggen een nogal merkwaardige ervaring hier in Eindhoven is het zo gek nog niet.
Hudson Bay ben ik nog nooit geweest kan er niks over zeggen.
Toch hebben de warenhuizen in Londen, Parijs en ook Duitsland net wat meer grandeur dan waar wij het mee moeten doen.