Hulp gevraagd - welke GMT duikers zijn er?

Ah ja, ik zie het. Lijkt erg op IWC. Ga ik me in verdiepen, dankje!

1 like

Haha thanks, ja ik zag 'm al eerder voorbij komen. Fantastisch horloge, alleen al die wijzers. Zo scherp! :hocho:

2 likes

Poeh die knalt er wel uit! Alleen de dun getekende indices zijn wat minder mijn smaak.

3 likes

Helemaal mee eens. We houden 'm in gedachten!

1 like

Revelot R10 Admiral. Als je een beetje in-your-face design niet uit de weg gaat. Ik heb hem zelf in het groen, is een flink apparaat maar draagt wel comfortabel. Als je de deurpost raakt wint het horloge, het is echt een tank.

5 likes

Ziet er inderdaad robuust uit zeg… Ik vind het in-your-face gehalte wel meevallen hoor. Ik hou 'm in gedachte. De band ziet er trouwens wel erg mooi uit.

2 likes

Had zelf hetzelfde dilemma. Ben uiteindelijk voor een Steinhart GMT gegaan. Niet iedereens cup-of-tea, maar ik heb nog niet eerder een horloge gehad wat zo lekker droeg voor het geld.

Edit: ik lees nu dat een duikers bezel gewenst is.

7 likes

Als je hem een keertje in het echt wilt zien kan dat geregeld worden :grin:

EDIT: ik zie wel dat ze inmiddels allemaal uitverkocht zijn :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat krijg je als Jody hem aanprijst… poef uitverkocht.

3 likes

Hoe waterdicht moet hij zijn? 200m?

(Nu te koop)

5 likes

Fortis een optie?

2 likes

Heel gaaf horloge, lijkt heel erg op wat ik al heb. Geniet ervan zou ik zeggen, ik kijk toch even verder met incl. duikers bezel. :+1:

2 likes

Haha, dan zullen de schuurmachientjes bij de Praxis volgen om al die deurposten te repareren… :joy:

2 likes

Zeker wel. Heb net de website bekeken en zo’n Flieger is ook erg aantrekkelijk. Gaat op de lijst! :+1:t2:

2 likes

:joy:

1 like

Strak! 100m is al top. Ik duik toch niet. :joy:

1 like

afbeelding

8 likes

Ben fan van de Christopher Ward c65 gmt:

En gecharmeerd van de formex reef gmt:

IMG_2684

Die is naar eigen smaak te maken trouwens…

3 likes

:ok_hand:t3:

1 like

Ziet er goed uit. Kan je dat horloge samenstellen naar wens?

1 like