Hulp gevraagd - welke GMT duikers zijn er?

Formex reef, ja. Verschillende dials en hands, die staan dan vast als je eenmaal gekozen hebt, bezels kun je zelf wisselen, en de bandjes ook. Bandjes hebben allen ook micro adjust zonder tool in de sluiting (ben ik fan van).

Benieuwd of iemand er een heeft hier?

1 like

3 likes

Squale 30 atmos GMT

9 likes

Deze net binnen, kooppie :slight_smile:

5 likes

4 likes

:ok_hand:t3:

2 likes

Ik heb wel eens begrepen dat mijn GMT geen duiker is. Maar als ik naar alle bovenstaande foto’s kijk, dan past hij er prima tussen vind ik.

6 likes

Wel eerst even kijken, die staat er al tussen😉

3 likes

Sorry, Hein. Ben alles aan het bijwerken… op de snelle manier :rofl:.

Misschien een extra trigger voor TS. :wink:

4 likes

Nou idd, als hij nu niet voor squale gaat…… haha

3 likes

Hahaha🤪

1 like

Haha prachtige horloges. :ok_hand:t3: Die staan nu inderdaad hoog op het lijstje @Kleine_gup_in_grote_oceaan! Mooi formaatje ook…

3 likes

Absoluut waar. Die 40mm zit als gegoten. Er is ook nog een 42mm met een datumpukkel. Ik weet alleen niet of deze nog te koop zijn.

1 like

Je hebt een sluimerend verlangen in mij weer tot leven gebracht!
(En dat op valentijnsdag!)

Wat te denken van de Sinn U2, en dan vooral in deze uitvoering:
Ben zelf ook alvast aan het speuren naar dit model…

10 likes

Precies om de reden die jij noemt, draag ik sinds enkele maanden een Mido Ocean Star GMT. Ben er zeer content mee en dan vooral over de kwaliteit en afwerking.

5 likes

Ook een fantastisch model, precies waar ik naar opzoek ben. Die gaat op de lijst! Succes met je zoektocht…

2 likes

Ziet er ook heel mooi uit. Die mooie donkerblauwe kleur spreekt mij ook erg aan + die band. Is dat een fijne band?

Er is natuurlijk ook nog een andere optie, Geoffrey.

5 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Deze zou mijn keuze zijn als ik 3300 euro zou willen betalen voor een horloge.

7 likes