Hydromodden van je horloge

Zwemmen overleeft hij sws, 50m water resistent haha.

:joy:
Dat ding is zo lomp dat hij echt geniaal is! :laughing:

Wil ik weten wat er nu gebeurt met die HEV op de zijkant? :innocent:

1 like

Nee oke haha foutje, maar ik bedoel wordt hij echt beter qua wr als de olie erin zit of zou dat geen verschil maken?

En ik neem ook aan dat het geen slim idee is om net als uit dit verhaal olijfolie te gebruiken niet? :joy:

1 like

Ja dat maakt het verschil.

afbeelding

3 likes

Als het dan lekt is het op zn minst goed voor je huid😂

1 like

Je weet maar nooit wanneer je olijfolie nodig hebt, zo heb je het altijd bij je.

Digitaal is sowieso wel aardig afleesbaar toch? Om het te proberen is het wel lekker goedkoop.
De looks en kijkhoek van een analoog veranderd echt flink. Die looks zijn zo gaaf :sunglasses:
Maar vooral vanwege een schroefkroon zou ik het doen. En omdat ik analoge tijd prettiger vindt.

Jazeker. De kast is hierdoor extreem sterk en drukbestendig :slight_smile:

2 likes

Dan kan je het beter in een g-shock gieten ofzo, met dat beetje olie in de f91-w heb je ook niet veel aan lijkt me😂

1 like

Maar dus, dan gaan we dit sowieso proberen, alleen niet met olijfolie toch?

Of werkt dat prima? :joy:

En als het siliconenolie gaat worden moet ik dan 3d geprinte spacers hebben voor deze of?
En natuurlijk welke soort siliconenolie dan…

Ps: heb hier totaal geen verstand van😅

Jammer van de Casio en mooi om te zien dat je niet opgeeft. En ja die casio is heel veel waar voor je geld.

1 like

Ja de olie geeft meer tegendruk dan lucht.

Grandioos was vet, bedankt voor het delen!!!

10 euro horloge die bijna 1000m haalt met olijfolie, man ik ben zoooo benieuwd hoe diep de casio Duro zou kunnen. Iemand die dit kan regelen? Ik biedt mijn Duro hier graag voor aan!!!

Keuken glimt weer en het lijkt erop dat dat klokkenspul ook een positief resultaat heeft…

7 likes

Iemand nog een keer de link naar de juiste olie?
Geen zin om het hele topic door te scrollen :grin:

1 like

1 like

Gracias :pray:t3:

1 like

Besteld. Ik heb echt iets tofs in gedachten. Hoop dat het lukt zoals ik in gedachten heb.
Stay tuned :grin:

4 likes