I dare you......ik daag jou uit

Pffffffff🏆

Wat een indrukwekkende collectie, zeg… :sweat:

Die Movado viel mij ook op, maar er zijn zoveel meer prachtige stukken.

Wat is dit eigenlijk?

2 likes

Dit heb ik zelf allemaal bij elkaar gezocht. Een kast, wijzerplaat, wijzers en een Valjoux 7734 en vervolgens in elkaar laten zetten. Allemaal NOS onderdelen, maar op de toto lijkt het nergens op.

4 likes

Heel mooi gelukt. Doet me qua stijl erg denken aan de Excelsior Park Monte Carlo en zijn broertjes/zusjes.

Wow, dat is nog eens een collectie! En ook nog maar een deel :open_mouth:. Daar steken mijn leeuwtjes en tijgertjes schril bij af :wink:

Het lijkt me leuk om ooit een vintage chronograaf te bezitten. Al ben ik er nog nooit eentje tegengekomen van Leijona en ik vraag me dan ook af of ze überhaupt bestaan van dit merk :thinking:

Goed om dit draadje levend te houden :+1:

2 likes

Ik ben nog even op adem aan het komen. Wat een collectie zeg… met echt WAANZINNIGE exemplaren.

ik heb een aantal keer : ‘holy shit’ gezegd. Excuses daarvoor maar het is nogal overweldigend.

Geniet ervan!

1 like

Nog even terugkomend op mijn eigen vraag; ik ben er sinds kort achter dat ze bestaan! Wel zeldzaam en zeer lastig aan te komen maar wie weet…

4 likes

Dit al gezien, Lex? :yum:
https://nl.123rf.com/photo_43177924_een-groep-mensen-in-de-vorm-van-een-pinguïn-een-flitsmeute-.html

1 like

Ja leuk he? Dat is wat pinguins doen toch? Allemaal bij elkaar gaan staan.

Ik was jarig in september. Kreeg ik deze 2 cadeau:

12 likes

Ik wist niet dat pinguins ook Ricard dronken :yum:

2 likes

Echt hele leuke kannetjes! :kissing_heart:

1 like

Je hebt geen idee wat Pinguins allemaal doen en kunnen (en zeker niet in mijn fantasiewereld).
Ricard met veel ijs zal zeker op het menu staan. Of Wodka…
glas004kl

2 likes

Ik had dit topic even een poosje niet gevolgd, dus jou bijdrage tot nu toe niet gezien.
Man, wow! Wat een collectie. Zonder Corona wordt hiervan mijn mondkapje toch wel nat…
Van het kwijlen :scream: :drooling_face:
En een mooi verhaal over het ontstaan de deze indrukwekkende verzameling.
Kan je er nu nog wel een beetje van genieten als ze allemaal in een kluis liggen?
Of heb je thuis de foto’s nog…?
In ieder geval dank voor het delen.

5 likes

Voorheen stonden ze in een mooi verlichte vitrine, dat was genieten. Nu haal ik wissel ik regelmatig een vijftal voor een week of twee, het is helaas niet anders…

5 likes

Fraai en schattig. Jaren 50 en van Ravelli misschien?

1 like

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Plastic fantastic

@Jurgen Wat een mooie verzameling! Die Omega spreekt mij enorm aan, is zoiets nog een beetje betaalbaar? Wat voor uurwerk zit daar in eigenlijk?

Er staan er drie, welke bedoel je?

die baume et mercier is prachtig. heb je die nog?

Inderdaad een prachtig horloge. Ik heb hem niet meer.

1 like