Winnaartje hoor… Erg mooi horloge.
Lees deze ff door en steek die andere 585 Euro in je zak. Of koop er 2 en stop de rest in crypto, verdien je ze weer terug. Of koop van de rest een G-SHOCK en nog één en nog één en nóg één. Of koop er boodschappen voor. Met 585 Euro kun je je gezin krap 2 weken in leven houden tegenwoordig. Dat is ook wat waard
Graag gedaan.
Ai, hij begon zo goed. Duidelijk budget, type horloge, plaatje van de verzameling tot nu toe. En dan…
Als dit geen draadje wordt vol met plaatjes van duikers en vooral ook ALLE soorten en maten horloges die geen dress watch zijn, dan eet ik m’n dress watch op
Los daar van; die suggestie van @Kad is top!
Ik doe mee met Jesus maar ga dan toch liever voor de witte. Is altijd mijn advies voor een niet te dure ‘dresser’…
Ik heb m uiteraard zelf ook
Als ze deze nou eens zonder dag en datum zouden uitbrengen
De Visodate is al genoemd
€595 nu bij onze Duitse vrienden
https://www.altherr.de/tissot-heritage-visodate-automatic-t019-430-11-041-00
Of:
Deze JDM Citizen, tax free uit Duitsland vanuit Spanje voor €700,- met een hand gelakte dial. Prachtig al zeg ik het zelf. Ook nog in zilver/wit met zwarte band.
Ik zou voor de Longines Conquest Heritage gaan. Makkelijk voor onder de 1000 te vinden. Alleen doe me 1 lol, donder het zwarte bandje weg en zet hem op bruin zoals in de foto hieronder. Heb ik ook gedaan met de mijne.
Farer Stanhope 2 misschien? €995.-
Handopwinder, niet alledaags design, in meerdere kleuren verkrijgbaar.
Heb je geen automaat hoor, wel een Quartz…
Tof ding wel voor 1000 piek.
Nomos Club handwinder
Cool
Ik zie nu “tax free vanuit Duitsland via Spanje” . Dit moet gewoon Spanje zijn. Koekoek
Wat maakt Farer toch een mooie spullen he. Deze springt er voor mij ook wel uit!