In blijde verwachting... niet van een Rolex!

Zo de eerste aankoop is binnen…

Een ergonomische stoel in een doos.

Euh, dat monteren zal nog wel lukken zonder plannetje denk ik.:sunglasses:

2 likes

Het lijkt wel kerstmis vandaag…

Weer enkele leuke artikelen ontvangen en mogen uitpakken.

Bureaulamp en ultrasoon.

3 likes

Meet even de Klem op… dan zal ik meteen een “montageblok” maken, zodat je de lamp zonder boor en zaag werk aan de werkbank kan monteren, ik denk dat ie 't beste aan de voorkant van een “poot” van de legplank gemonteerd kan worden, of mogelijk aan de drager van de legplanken.

Het materiaal voor het Frame is inmiddels binnen…
Niet meer bij mijn Ouders thuis… ik ben van plan deze week een bedrijfsruimte te gaan huren, zodat ik niet meer telkens naar mijn ouders moet om aan een werkbank te werken… Maar gewoon op 2 minuutjes fietsen van huis… een ruimte van 36m²

3 likes

Heb je hier wat aan @Arie_Kabaalstra?

Fantastisch

Daar kan ik wel wat mee… er zijn blokjes van 4x4x4 cm… die je zo op een frame kan schroeven… daar heb ik net een zakje van besteld… (hopen dat dat goed gaat… 't is bij mijn voormalige leverancier… 't is niet voor niets dat ik tegenwoordig de framedelen ergens anders bestel… )

Als’t niet in orde komt… dan maak ik zelf wel wat…

1 like

Jan doe eens commercieel :wink:
Doodnormaal om er een paar % winst op te knallen! Zo kan je nooit een nieuwe pijp kopen.

2 likes

//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net-//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net(//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net-//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net

2 likes

Deze elementen zijn eigenlijk bedoeld om 40x40 mm profielen haaks aan elkaar te bevestigen.
Maar!.. ze zijn 40x40x40 mm, daar kun je wel een lamp aan klemmen…

Tot ik ze binnenkreeg… dat grote gat… daar kan ik natuurlijk ook een kunststof bus in zetten, en daar de Lamp direct in steken… eigenlijk wel een mooiere oplossing…

Dus… eigenlijk moet ik de afmetingen van de “Pen” van de lamp even weten… dan gooi ik een stuk kunststof in de draaibank, en maak een passende bus… #netzomakkelijk

1 like

Inderdaad een mooie oplossing… maar hou mijn budget in de gaten hé…:joy:

Lengte zal niet zoveel uitmaken, maar toch even bij vermelden…

Foto’s zeggen meer dan 1000 worden, dus hier even het gat nagemeten in de voet.

breedte gat 13,…mm:

diepte gat 49mm:

er zit een 25 mm gat in 't alu blok… dus… gewoon een Delrin bus draaien van ø25, met een gat ø13 er door…

ik lees 13.3 op jouw schuifmaat… zit de pen er erg strak in?
'k draai em 't liefst zoveel mogelijk op maat… zodat de lamp mooi strak erin staat…bus laat ik aan de onderkant wel uitsteken zodat ik maximale lengte heb… goed voor de stabiliteit

Qua Budget… je hebt de factuur al binnen… dus ik kan de prijs niet meer wijzigen… :smiley:

1 like

Zitten we per ongeluk in een PB gesprek of zo?

2 likes

Ooo en maak je de randen even met 18k goud aub… :rofl:

De pen zit er niet strak in, eigenlijk zelfs iets te los… Pen zelf is 13mm

Nee hoor, maar het is misschien leuk voor andere HFers om te kijken hoe vlot de samenwerking loopt, wat de vorderingen zijn en hoe @Arie_Kabaalstra voor alles een oplossing heeft.

Geen intresse in? Niet volgen dan… :wink:

Als mijn éérste levering van Beco-technic binnen komt zal ik deze ook even voorstellen.

5 likes

Dan Draaien we’t gat naar 13.1…
'k zal em wel moeten draaien… mijn boor 13 past niet in de draaibank… maar een binnendraaibeiteltje werkt net zo mooi…

Een boor van 13mm kan soms lastig zijn ja… past nog net wel in mijn Dewalt accu boormachine, er terug uithalen gaat dan al net iets moeilijker. :wink:

Het komt goed, heb er alle vertrouwen in, en één voordeel bij montage, op een draaibank na heb ik hier ook nog veel gereedschap, moet je niet steeds weer snel even naar Friesland rijden voor iets bij te halen. :joy:

En euh… @Arie_Kabaalstra is ie klaar, is ie klaar, is ie klaar… :joy:

Vandaag even andere dingen doen… Materiaal voor het frame is binnen… maandagmorgen een klein klusje buiten de deur… op de terugweg Hout bestellen voor het werkblad… Frame in elkaar zetten… dan is dat gedaan… en dan kan ik meteen het houtwerk doen…

2 likes

"Dear customer,

Your parcel has just left our premises and is on its way to you with our shipping partner UPS."

Mmm de kerstman gebruikt dus ook UPS…:wink:

Nog 1 nachtje slapen en ik kan mijn cadeautjes uitpakken.:sunglasses:

1 like

Een doos vol…

Ik weet niet wat eerst te bekijken.

7 likes