Ik weet dat.
Hij heeft geen pindakaas lijf.
En hij rijdt een Tesla om
Ik weet dat.
Hij heeft geen pindakaas lijf.
En hij rijdt een Tesla om
Aa. Nja, wel een lekkere day-date. Dat dan weer wel
Hij blijft zo slank vanwege z’n knappe vrouw. Die houdt je wel in beweging.
Als ze m weer met de koekenpan door het huis achterna zit
Ik ben nog niet uitgekeken hoor… daarnaast zag ik ook horloges die in het echt mooier waren dan online.
Kijk, je zoekt dus in het verkeerde segment lijkt het. Luxe blijkt misschien niet jou ding?.. als dat klopt, heb je geluk. Dan kun je in de Seiko hoek je lol niet op en kun je voor leuke bedragen een geweldige collectie opbouwen
Kom op. Niks tegen een Amphibia, maar “koning van de toolwatches” is onzin. Kut lume, kut glaasjes, wiebelige kronen, matige uurwerken en bezels die zo uit de koker van een vierjarige met een blikopener zijn gerold… Nein.
De Russen zijn de koningen van het produceren van goekope shizzle die net niet zo aanvoelt als het hoort en altijd ook een beetje substandaard op je over komt. Zooi die op papier nipt doet wat het zou claimen te doen, maar altijd op licht teleurstellende wijze. Of het nu om chocola, suikerwaren, stoofpotjes, auto’s of horloges gaat, het is altijd hetzelfde verhaal.
Tel daarbij op dat je een geharde Damasko, Sinn of Archimede zou kunnen gebruiken om je pisbakken-Vostok tot fijnstof te vermalen en er tekent zich een beeld af van een wat verzwakte koning wiens oma ook gelijk z’n tante is.
Alles voor de maar is niet waar…
En Damasko, Sinn danwel Archimede gaan retail niet voor zes tienen.
Amphibia is de Tsaarbom!
Oh dear… dat is zelfs voor jou wel heel extreem kort door de bocht, komt waarschijnlijk door die curb stone achtige omlijsting met Romeinse cijfers van je Santos ?
De Russen liepen her en der al wat voor de troepen uit, oa in de ruimtevaart ( eerste kikker, hond, mens ) en als motor leverancier waar de USA ruimhartig, tot zeer recent gebruik maakte van Russische raket motoren, die Amerikaanse satellieten de ruimte inschoot.
Horloges ?? https://chaykin.ru/ en die wodka is ook niet mis. Daarmee is het syndroom wel duidelijk geworden ;
" pedant
Het woord “pedant” verwijst naar een persoon die overdreven bezig is met zijn kennis of expertise en deze op een arrogante en betweterige manier tentoonspreidt. Een pedant persoon kan de neiging hebben om anderen te onderbreken, constant zijn eigen kennis te benadrukken of anderen te kleineren vanwege hun vermeende onwetendheid.
Deze toelichting wekt de suggestie dat de uitspraken feitelijk juist danwel relevant zijn.
Dat getegimenteerd U-Bootstaal harder is dan zachtere staalsoorten, tsja, lekker belangrijk. Uiterst relevant ook.
Dat een + - 1K horloge kwalitatief beter is dan een horloge van 60 euro, open deur.
Dat de kroon van een Amphibian wobbelt heeft niets met gebrek aan kwaliteit te maken maar met ingenieus ontwerp mbt. drukbestendigheid op grote diepte.
Ook het ‘kutglaasje’ is vernuftig ontworpen door de ingenieurs in 1967, waaronder een vrouw.
Met pedant heeft dit niets van doen.
Eerder ongeinformeerde onwetendheid met een vleugje arrogantie.
Noem mij een ander military grade horloge met een kostprijs van een paar tientjes en de specs van de Amphibian.
Meer bang for buck ga je niet vinden.
Dat was geenzins mijn intentie… en “lult uit zijn nek” klinkt ook weer zo onaardig dus heb ik in de geest van dit heerlijke forum de vriendelijke optie maar gebruikt.
Hun AK-47 is ook heel goed overigens, en in off-road zijn ze ook best aardig
In ruimtevaart ging en gaat het ook best lekker.
Nou ja, de maanlanding van vorige week daargelaten.
First watch in space vergeten!
Wat droeg die Yuri voor horloge eigenlijk… first in space and all that… genoeg gedold weer voor vandaag, back on topic.
Klopt. Verder zijn ze inderdaad verschrikkelijk basic, en niks afgewerkt vanbinnen, maar daar staan ze dan ook voor. En voor dat geld vind je weinig beter.
De Russische stalen bracelets zijn wel afschuwelijke ondingen. Brrr.
Stuhrmanski.
Op het forum zwerft een originele rond btw!
Leuk stadje.
Tof hè dat ze daar wel gewoon rondlopen met Patek‘s om de pols. Net of niemand ze van je wil afpakken. Heerlijk dat gevoel van veiligheid.
Ik liep er vorige maandag rond en het viel me ook op dat de gesloten grijze dealer heel z’n voorraad gewoon achter het glas had liggen zonder een rolluik te bekennen .
Ik vind een bak koffie al aan de prijs daar dus het zal met het niveau van Lugano liggen.
Mooie beschrijving van je eigen post. Waarbij Chaykin lelijke reut maakt die vaak nog morbide oogt ook.
Mijn afkeer van Russische horloges komt van de twee Russische horloges die ik heb gehad. Wat een bagger.
Ze roesten. Omdat ze ondermaats metaal gebruiken. Gast.
Ik doe het voor de status. Duurder de beter. Liefst opvallend onder mijn opgerolde mouw.
Roesten jouw Russen ook?