Inbraak gehad, alles weg !

Nee, wat Hannes daarover zegt is echt gelul…

Edit: blijkbaar heeft CB dit als voorwaarde

Echt ontzettend klote, veel sterkte :worried:

Bel ze maar en vraag het ;)… ik heb 100% gelijk. Ben hier zelf namelijk ook tegen aan gelopen.

Excuses, lees nu pas dat je specifiek op CB doelt. Is ook een verzekeraar van niets, dus dat verbaast me niet.

nee, voor zover ik nu kan beoordelen; deze rubriek voor alles tezamen tot EUR 5.000.

Nogmaals, bel ze en je hoort het. Ik ben hier begin dit jaar nog door in het schip gegaan.

1 like

het staat nergens in de algemene voorwaarden, mijn verzekering is van voor 1 januari 2017

in de voorwaarden staat gewoon alle sieraden horloges tesamen verzekerd tot 5000 euro als ZE niet in een kluis lagen.
jij had wellicht 2x horloge van 10K dus 1x 5K vergoed

ik had er veel van 500 euro bijvoorbeeld.

1 like

Mijn oprechte medeleven, wat een rotstreek! Blijf af van andermans bezit.

Vooral dat gevoel van iemand die in je intieme sfeer is ingedrongen,
is funest voor het vertrouwen in de medemens.

Helaas lijden de goeden onder de slechten, dat is het blijvend onverteerbare.

Jullie hebben gelijk. Het gaat inderdaad tot 5000 euro met geen maximum aan hoeveelheid. Bij mij ging het toentertijd om een hoop meer waarde qua horloges… denk dat ik door de emotie toen niet alles meer juist heb meegekregen.

Excuus voor het onnodig bang maken Jurgen!

4 likes

haha dank je voor het bellen!!
maar ik kon het me al niet voorstellen.

helaas was onze collectie wel meer dan 5000 euro…
maargoed ik zal kijken hoe ik dat oplos met de verzekering

Dude.

7 likes

Zeg het eens Candide?

Haha. Iets met aanzetten tot verzekeringsfraude? :wink:

Als jouw verzekeraar hier meeleest kun je nog een leuke brief tegemoet zien denk ik. :sunglasses:

4 likes

Dat heet verzekeringsfraude.

1 like

En daarom betalen we allemaal zoveel premie…

5 likes

Ik spreek jullie erg graag weer als er 40k aan horloges gestolen wordt en je verzekering er alles aan doet om niets uit te keren.

Je hebt gelijk. Dan mag het.

6 likes

Dat is bij mij precies gebeurd. Ik voelde echter niet de behoefte de verzekeraar op te lichten…

6 likes

Lieverdjes :)! Ik wou dat ik net zo een engeltje was als jullie.

Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat je niet egoïstisch genoeg bent? Wanneer leer je nu eens graaien ten koste van anderen? Hardleerse fatsoensboy. Neem eens een voorbeeld aan @hannes85 :joy:

2 likes