Inbraak gehad, alles weg !

Sterkte!! Laten we allemaal ogen en oren openhouden

Dat dus. En als er wat fout gaat, dan is het altijd de schuld van de maatschappij. Ik werk bij een verzekeringsmaatschappij en er is ook een mogelijkheid om de verzekeringen zelf aan te vragen. Maar 9 van 10x hebben de mensen geen flauw idee wat ze aan doen zijn.

Dat ben ik helemaal met je eens @Tommyvee. We verschillen dus niet altijd van mening.

Klanten kijken wel eens vreemd op, dat een ander een offerte voor een pakket in 10 minuten maakt en ik er aanzienlijk langer mee bezig ben. En dat ligt niet aan mijn snelheid, maar ik wil alles goed op een rij zetten en verdiep mij volledig in de situatie van de klant.

Mensen aansporen tot verzekeringsfraude is imo voldoende voor een ban.

Tevens kansloos.

6 likes

@anon50762135EV de mond snoeren is al een ban waard (vind ik)!!!

3 likes

Nee, dat is een pluim waard.

11 likes

En hoe zou dat komen?

Ik ben van mening dat je inderdaad beter persoonlijk advies kan nemen als je niet in staat bent het online goed uit te zoeken. En daar zit hem ook de crux. 9 van de 10 mensen hebben geen idee wat ze doen omdat voorwaarden sowieso slecht worden gelezen en als je ze gaat lezen moet je 3 dagen vrij nemen en heb je minimaal WO niveau nodig. Die voorwaarden worden zo ondoorzichtig geschreven dat je niet eens zin hebt om ze te lezen. Iedereen weet toch dat een verzekeringsmaatschappij per definitie zo min mogelijk wil uitkeren. Dat is het verdienmodel. Dus neem een adviseur als je het zelf niet kan.

1 like

tja, mensen doen rare dingen… zelf met hun kleren aan… niks aan te doen :slight_smile:

Voorwaarden moeten tegenwoordig zo makkelijk mogelijk geschreven worden dat jip en janneke het begrijpen.

Maar als je het over bv algemene voorwaarden van een Apple noemt. Ik denk dat niemand die leest en klakkeloos op accepteren drukt

Pas op hoor!

1 like

Wat ongelooflijk sh•t!! Houdt in ieder geval Marktplaats in de gaten, je kunt nooit weten… Sterkte joh!

Sterkte!

Hij is mondig genoeg om er tegenin te gaan dacht ik zo :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat erg. Sterkte bij het verwerken en het afhandelen…

Hoi @jurgen0411,

Check Facebook. Het lijkt erop alsof de kisten mogelijk zijn gevonden door Politie Haarlemmermeer. Kunnen dit ze zijn?

Zie dit bericht
Eigenaar gezocht! Recentelijk zijn bij een huiszoeking twee horlogekisten inclusief meerdere herenhorloges aangetroffen. Deze zijn zeer vermoedelijk van diefstal afkomstig. De twee kisten zijn gemaakt van donkerbruin hout, gevoerd met rode stof, en bieden beide ruimte aan meerdere horloges. Bent u, of kent u, de vermoedelijke eigenaar? Neemt u dan contact op met de politie Haarlemmermeer via 0900-8844, onder vermelding van procesnummer 2018167902.
https://www.facebook.com/1643796745906892/posts/2269736169979610/?refid=18&tn=R-R

Foto’s in de startpost gezien?

Beter dubbel checken.

Ik? Zie ik iets over het hoofd? :slight_smile:

Ik ga er ook niet vanuit dat ze het zijn, maar ik zou het dubbel checken.

1 like

Haha, ik snap je. Ik dacht even dat je tegen mij zei dat ik béter (als in goed, beter, best) moest dubbel checken. :joy:

1 like