Inbraak gehad, alles weg !

Altijd doen. Wellicht is het hele politiekorps Haarlemmermeer kleurenblind. :joy:

image

image

Had gebeld waren ze niet. En eigenaar al gevonden

Ik kan er over meepraten. Jaar geleden is er bij mij ingebroken en hebben ze een paar dierbare exemplaren meegenomen. Opmerkelijk is dat ik er na een paar maanden eentje op kon komen halen omdat het een
(bijna) uniek exemplaar was.
Sterkte!

Afschuwelijk om te horen Jurgen! Sterkte ermee! En mocht ik iets verdachts horen/tegenkomen, laat ik het weten.

Helemaal eens! Fijn om te zien dat mensen elkaar hier op aanspreken.

Overigens is de naam van de poster in kwestie veranderd in ‘anonxxxxx’ dus volgens mij waren de mods het met je eens.

2 likes

Dat is maar goed ook. Anders hadden ze Hannes85 wellicht hoofdpijn bezorgd.

2 likes

Zou wel echt top zijn als iig de colt, skyracer of aquaracer terugkomen.
De rest is ook jammer maar deze hadden de meeste emo waarde (wijs mee en hard voor gewerkt) .
Gelukkig zijn deze geregistreerd en te heet voor heling hopelijk

Toen bij mijn moeder ingebroken was, vond ze misschien nog het ergste dat ze bier uit de koelkast gepakt hadden en binnen opgedronken. Stelletje hufters. Sterkte @jurgen0411.

Ik heb de pijn iets voor mezelf weten te verzachten!!

40 likes

Zoo mooi
Dat is al snel

De 44mm?

yes!

ik weet niet wat ik terug ga krijgen van de verzekering maar dan heb ik iig iets alvast :slight_smile:

3 likes

Ik lees dit alles nu pas. Een misdrijf beantwoorden met een misdrijf tegen een derde? Ik val van mijn stoel. Nota bene met de grijsgedraaide plaat “ze willen toch niet uitkeren”. Wat is het verschil met een horloge jatten in een bedrijfspand? Verzeker je dan niet als je er niet tevreden over bent. Twee maanden terug op onze rechtbank een belastingambtenaar die 19 miljoen wegsluisde. Applaudisseren omdat je vindt dat je teveel belasting betaalt? Hij kreeg 4 jaar. Ik heb met plezier aan dat vonnis meegeschreven.

6 likes

Ik ben bij Interpolis verzekerd. Inboedel. Verzekerd tot €15000,- bij inbraak en diefstal van horloges. Zonder extra premie. Kan ook een verankerde kluis nemen grade 2, 1143, dan geldt er geen maximum op de uitkering bij diefstal. Is denk ik goedkoper dan een kostbaarhedenverzekering.

1 like

Er werd ook gesuggereerd de daders maar af te knallen. Die vond ik een stukje schokkender.

2 likes

Waarom? Als je willens en wetens iemand huis binnendringt, moet je de consequenties dragen.

Het mag niet, maar ik zou degene die dat bij mij doet (inbreken), zonder wroeging weer naar buiten willen schieten.

5 likes

Serieus? :joy:

1 like

Ja serieus

:face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Die had ik ook gezien, evenals de suggestie “kapotrammen”. Vond ik ook gênant, maar het leek me beter om dat te zien als symbolisch bedoeld of als door emotie van het moment veroorzaakte stoerheid.

1 like