Dat is echt vervelend (td)
Ik denk dat de meeting toeval is, maar dat je voorzichtig moet zijn met wat je over jezelf online zet is inderdaad iets om over na te denken. Ik zelf gebruik nooit mijn achternaam, en doe ook nooit mee aan wie-is-wie posts…
De azimuth is m.n. erg herkenbaar. Ik hoop dat hij opduikt ergens, dan kunnen we hem misschien gaan ophalen…
Ik zou in ieder geval wel het nummer van de Azimuth noemen inderdaad.
Het kan natuurlijk ook iemand zijn die in de buurt woont en je herkende van de foto’s.
Ik heb ook ooit mijn naam aan een foto verbonden en een overzichts foto van de collectie geplaatst. Maar als handtekening zal ik nooit mijn horloges noemen.
Zo kunnen ze makkelijk bij elke post zien wat je hebt.
Bij mij moeten ze wel echt zoeken.
Maar goed, hopelijk heeft de politie iets gevonden waar ze mee verder kunnen en is de dader snel gepakt…
Ik zou zeker de politie op de hoogte stellen van je vermoeden dat het iemand kan zijn geweest die meeleest op het forum.
Zij hebben we de mogelijkheden om van ip’s te achterhalen wie erachter zit.
Misschien is het vaker voorgekomen, gewoon even melden !!
Wàt een low-life’s Maarten, getverdemme.
Sterkte gewenst om dit te verwerken !
Het stemt mij en anderen tot nadenken,
om nooit en te nimmer mijn collectie op
internet te zetten, bah. Het kàn niet
anders meer blijkbaar, tegenwoordig.
Ok, een positieve noot: het lijkt (toch) niet heel gericht te zijn geweest. Ook bij mijn buurman is ingebroken, hoewel daar op dit moment niets weg lijkt te zijn.
Ik vind het heel erg, dat jou dit moest overkomen, Maarten.
Gelukkig heb ik de meeting-locatie nooit geraden, anders was ik
een no. 1-verdachte in een misdaad geworden. Sterkte Maarten.
Ik ben blij, dat ik 100%-verdachte-af ben in dezen, maar ik gun
jou en niemand verder zo’n rottige inbraak, Maarten. Houd moed.
Moderator ( Henrik of een andere, maakt niet uit ): slotje op dit topic a.u.b.
Dank u, dan kan dit topic niet ontaarden in iets anders:TS heeft dit niet bedoeld.
Moderator ( Henrik of een andere, maakt niet uit
): slotje op dit topic a.u.b.
Dank u, dan kan dit topic niet ontaarden in iets
anders:TS heeft dit niet bedoeld.
Hoeso? Jij bent hier degene die vreemde reacties zit te plaatsen.
Moderator ( Henrik of een andere, maakt niet
uit
): slotje op dit topic a.u.b.
Dank u, dan kan dit topic niet ontaarden in
iets
anders:TS heeft dit niet bedoeld.
Hoeso? Jij bent hier degene die vreemde reacties
zit te plaatsen.
Ja, de vis heeft een grote bek voor het éné horloge (met alle respect) dat hij heeft blijkens zijn voorstelpost. Maar ja, i.r.l. hebben mensen met een grote bek meestal ook wat te verbergen…
Mocht de vis het nog niet door hebben: gezien je reputatie inmiddels hier op het forum verworven, is bescheidenheid gepast en zeker geen verzoek aan de moderator om een discussie/topic te stoppen.
Gezien de commotie die je op dit forum hebt veroorzaakt door op een bepaalde manier verdenkingen op je te laten vallen (terecht of onterecht, bepaal zelf maar), heb ik besloten de aanwinsten van deze week maar even niet publiekelijk te laten zien en DAT KAN NIET DE BEDOELING ZIJN VAN DIT FORUM!
Mensen kunnen via je account niet (is onmogelijk) aan je adres of je naam komen, hoe technisch ook. Je moet natuurlijk niet je echte voor een achternaam als accountmaam gebruiken en je woonplaats gaan posten als je een collectie hebt die vele tienduizendne euro’s waar is (of meer), maar (en dat is nogmaals niet lullig bedoeld) met jouw collectie kan ik mij niet voorstellen dat iemand daarvoor een risico gaat lopen.
In wat voor situatie woon je trouwens? Een gezinswoning, een studentenhuis, een flat?
Vreselijk voor je Maarten en ik hoop dat een bevredigend einde krijgt.
Ik wil nog wel even opmerken dat er wel erg snel een relatie wordt geprobeerd te leggen tussen forumdeelname en inbraak.
Niets is onmogelijk maar statistisch gezien zal ook een forumlid het slachtoffer worden van een misdrijf/inbraak.
En als je dan op zoek bent naar juwelen of horloges is de slaapkamer de meest voor de hand liggende plek om te zoeken.
Jeetje Maarten,
Vreselijk om te horen, ik woon nog thuis bij mn ouders, dus ik leef hier nog achter een alarm, maar het lijkt me echt vreselijk. En dan nog je goed gekoesterde klokjes verdwenen:S
Ik hoop inderdaad dat de verzekering hierin een goede rol kan spelen (je weet pas wat je er aan hebt op het moment dat het mis gaat) Ik heb mijn klokje om, en als dat niet het geval is gaan ze de kluis in
Da’s balen zeg, het lijkt me vreselijk als er iemand onuitgenodigd door je huis banjert.
Dat er spullen van (emotionele) waarde verdwenen zijn is al erg genoeg, maar dat er blijkbaar vreemden door je ‘thuis’ lopen is waarschijnlijk nog veel erger.
Sterkte met de afhandeling!