Wat waardeloos voor je Maarten, om beroerd van te worden.
Heb je horloges vrijdag nog bekeken en nu lees ik dit bericht.
Sterkte,
Lennart
Waardeloos Maardijn,
Ik kan niks anders zeggen dan sterkte, en ik hoop dat je je horloges boven water komen, ik ga in ieder geval de verkoop kanalen als marktplaats en ebay en dergelijke in de gaten houden, die figuren moeten ze toch ergens te koop aan gaan bieden lijkt me, er zitten opvallende stukken tussen, ik vind het wel raar dat ze seiko’s en casio hebben laten liggen, waarom die voorkeur en waarom niet die hele doos\koffer meenemen, beetje vaag vind ik dat!
het lijkt me ook dat je niet achtervolgt bent of iets dergelijks, ik kan het me gewoon niet voorstellen, maar het is wel een eye opener voor me, ik ga toch ook maar beter opletten wat ik hier en daar op het internet post!
Veel sterkte Maarten !
Volgens mij kunnen we je rotgevoel niet voldoende inschatten als je dit nog nooit zelf hebt meegemaakt. Hou de moed erin.
Dit betekent wel een ZWARTE DAG voor dit HORLOGEFORUM. Veel leden zullen schrik hebben om hun nieuwe horloges hier te vertonen. En laat het net dat zijn dat dit forum zo populair heeft gemaakt : het verhaaltje hoe je bij een bepaald horloge bent gekomen, en natuurlijk een foto van je aanwinst.
Maarten, dit is k***e voor jou. Sterkte met het gemis en succes met de afhandeling. Ook ik hoop dat je er nog iets van terugziet.
Je gaf aan dat het vrijwel zeker geen gerichte actie was van het dievengilde.
Hier hopen we allemaal voor bespaard te blijven; en niet alleen vanwege onze horloges.
Bij mij zijn ze 's nachts ook wel eens binnen geweest, terwijl ik boven lag te slapen.
Gelukkig was de aanwezigheid van onze hond voldoende om de dader te doen besluiten met een snoekduik door het raam (waardoor hij binnen was gekomen) naar buiten te duiken.
Maar laten we elkaar niet kopschuw maken omtrent onze manier van deelname aan dit forum.
Zo lang je je persoonlijke info beperkt tot roepnaam, nickname en woonplaats, zijn er voor derden vrijwel geen mogelijkheden om je adres te achterhalen; ook niet via je IP-adres.
Dus lijkt het mij toch behoorlijk safe om hier e.e.a. te vertellen en te laten zien.
Alleen is het raadzaam om het meest persoonlijke, je gezicht, niet meer op dit forum te laten plaatsen. (Jammer voor de verslagen van diverse meetings.)
Een grijpgrage buurtgenoot of kennis zou je hier immers kunnen herkennen en zijn slag slaan.
Flip.
Misschien voor mensen die toch geschroken zijn, gewoon bij foto’s niet te veel van de omgeving tonen. Verder denk ik dat het tonen van de mooie klokjes hier niet veel kwaad kan
Balen (td) veel sterkte
Dat is behoorlijk kl.te, Maarten.
Ik zal de aanbiedingsplaatsen in de gaten houden.
Sterkte.
Ik laat me niet kisten en ik blijf posten wat ik gekocht heb. Nieuwste aanwinsten:
- 2 x een Coss XXL
- 1 x een Quamer
- 3 Geneva’s
- 2 x een Charles Dumont
- 4 hagelnieuwe mickey mouse horloges
Ik zit er wel aan te denken om ze niet meer thuis te bewaren…
Maarten, ik blijf het ontzettend rot voor je vinden. Het bovenstaande is echt niet bedoeld om jou te kwetsen, maar een poging tot het creëren van een glimlach (al is het maar een hele kleine).
Ik moet wel zeggen dat er wat vreemde reacties tussen alle steunbetuigingen zitten. Vooral het stukje tussen 06-03-2011 15.29 uur en 06-03-2011 17.55 uur…
maardein Schreef:
Ik denk ook dat ik mijn nieuwe aanwinsten voortaan
maar voor me houd. De geinteresseerden kunnen ze
dan op de meetings zien.Ik moet zeggen dat ik op dit moment merk dat ik
zelfs mijn Magrette met enige tegenzin draag,
omdat ik gewoon eigenlijk niet zoveel keus heb :SDenken jullie trouwens dat het zin heeft dit ook
op andere fora te plaatsen? Tz-uk/watchuseek ofso?
Ik blijf mijn aanwinsten wel tonen hoor, maar mijn kop niet erbij.
Ik denk dat je het op zoveel mogelijk fora waar je op zit moet plaatsen.
Kan nooit kwaad…
@Henrik: Mijn woonsituatie is een rijtjeshuis/gezinswoning. Ik woon nog thuis.
Iedereen bedankt voor de steun, ik ga morgen de verzekering bellen, en dan hoor ik hopelijk hoe dit gaat aflopen. Overigens denk ik dus NIET dat het met de meeting te maken had, maar dat het gewoon toeval was. Het was een gedachte die me bekroop, omdat het wel verdomd toevallig was. Maar gezien het feit dat hier in de buurt de laatste tijd veel ingebroken schijnt te zijn, en bij mijn buurman ook ingebroken is, heb ik het idee dat het gewoon domme pech is.
x
Ik hoor overigens net van mijn buren dat er zowaar buurtonderzoek is gedaan vandaag. Bij aantal mensen aangebeld, en gevraagd of ze iets hebben gezien/gehoord etc. Dat verbaasde mij enigszins, maar ik vond het wel weer eens een positief geluid over de politie.
Ik zie overigens dat ik vanmiddag een mailtje heb gehad dat de springbars, die ik voor mijn Christopher Ward had besteld, zijn verzonden
Dat is zeker zuur!
Buuronderzoekje doen ze altijd, de politie zit echt bovenop inbraken, en willen de daders graag pakken, buurtonderzoeken leveren denk ik weinig op, er is hier een poosje geleden bij mijn beneden buurman ingebroken, wij waren thuis, niks gehoord, en al hoor je wel wat dan denk je dat het de buurman zelf is, 2 weken later was de buurvrouw aan de beurt, meteen een hoop maatregelen genomen 500watt lampen met bewegingsmelders, de hond los ipv in de benschenz enz, het blijft eng, een hond is denk ik nog het beste middel om die figuren tegen te houden!
Hier rest alleen maar je sterkte te wensen.
We leven hier met z’n allen met je mee.
Realiseer je uiteindelijk dat ook horloges maar dingen zijn.
Belangrijk is dat je verwerkt dat je privacy en je veilige thuisplek
is geschonden.
Sterkte!
Rinus
Balen man. Dit is wel het laatste waar je op zit te wachten.
Laatst kwam ik een keertje thuis, stond de deur van de berging op een kiertje. Door de berging kan je zo het huis in.
Ik gelijk overal gekeken of alles van waarde nog in huis was. Door de haast de honkbalknuppel beneden laten staan, niet aan gedacht dat er nog steeds iemand in huis had kunnen zijn.
Niets aan de hand, bleek dat mijn zoontje 's ochtends vroeg de deur niet op slot had gedaan. Dus die heeft de hele dag gewoon open gestaan, ik was om 16:30 uur pas thuis. En dat in Den Haag!
Anyway, veel sterkte Maarten,
Maarten
Heel veel sterkte Maarten.
Ben zelf helaas ervaringsdeskundige (reeds 3 keer bij me ingebroken waarbij 2 keer horloges zijn meegenomen).
Mijn ervaring is dat de verzekering niet moeilijk doet als je papieren/nota’s/foto’s hebt van je spullen (serienummers e.d. zijn handig, maar voornamelijk voor de politie). 1 horloge kreeg ik zelfs vergoed terwijl ik daar geen bewijs van aanschaf of wat dan ook kon overleggen, had alleen de verpakking nog (zo’n duikfles die je krijgt bij een Citizen).
Ook onkosten voor nieuwe portiersloten voor de auto (of in mijn geval het herprogrammeren van de code plus nieuwe sleutel) is meestal gedekt.
Maar goed, dat is alleen maar materialistisch. Het ergste vond ik het idee dat een vreemde door al mijn spullen heeft gezocht en kleding uit de kast heeft getrokken. Dat heeft wel een aantal weken geduurd voor ik er een beetje overheen was. Zo’n bericht als dit brengt die gevoelens weer boven. Ik kan je aanraden om als je er last van hebt eens te praten met slachtofferhulp - natuurlijk lucht het al op als je er met je partner/ouders/vrienden over kan praten, maar iemand die er wat verder vanaf staat kan ook meeleven zonder jouw frustratie te delen.
Nogmaals veel sterkte.
Heb ik een weekend niet op het forum gekeken, moet ik nu dit bericht lezen.
Heel erg vervelend, balen, net nu je een leuke collectie hebt opgebouwd.
Ik ben dan ook een van de laatste mensen die hem nog heeft mogen bewonderen.
Het is jammer dat de samenleving zo is geworden, het kan ook anders (b.v. vrijdag j.l., allemaal mensen die elkaar nauwelijks kennen, maar prima sfeer).
Misschien is het een idee een deel van het forum besloten te maken.
Sterkte met het verlies en ik zal ook mijn ogen open houden.
Rustig aan, je gedrag is niet echt forum waardig!
Echt vet balen.
En als die gasten dan gepakt worden staan ze binnen een paar uur weer op staat om hun volgende kraak voor te bereiden. Echt niet te geloven.
Sterkte
Hans
Echt waardeloos zoiets!